apuva! alkup. soitin irti vectrasta?
apuva! alkup. soitin irti vectrasta?
tarttis saada alkup. cd-soitiin irtin vm. 96 vectrasta.
se on joku delco.
irrotin ruuvit etupaneelista ja sitten irrotin sen lämmönsäätökytkinten kehikon ja sieltä kaksi ruuvia niin sain koko soitinpaketin irti. soitin näkyy olevan "kelkassa".
kuinka loput saa irtoamaan? ja kuinka nuo johdotkin on kiinni?
se on joku delco.
irrotin ruuvit etupaneelista ja sitten irrotin sen lämmönsäätökytkinten kehikon ja sieltä kaksi ruuvia niin sain koko soitinpaketin irti. soitin näkyy olevan "kelkassa".
kuinka loput saa irtoamaan? ja kuinka nuo johdotkin on kiinni?
- Lurttinen
- OCF Member 2018

- Jäsennumero: 1227
Vectrassas on ISO standardin mukaiset liittimet valmiina ja jos oot ostanut kunnollisen soittimen, siinäkin on ISO standardin mukaiset liittimet.jaa243 kirjoitti:tos adapterikaapelis jonka ostin on 3 liitintä. soittimen päästä ei oo epäselvyyttä mihin johdot tulee mutta mihin ne toisen pään 3 liitintä tulee kun alkup. soittimen perään tulee vain 1 liitin?
Tuo vectran liitin on varmaan suht iso mollukka?
Juju piilee siinä, että saat ne kaikki soittimen liittimet tungettua samaan nippuun siihen vectran liittimeen.
Jos soittimessas ei ole tukea ulkopuoliselle näytölle, vectran liittimestä jää yksi kolo tyhjäksi.
Tämä taas sillä edellytyksellä, että vectran liittimiä ei ole menty räveltämään ja soveltamaan omilla patenteilla.
Teksti 1| Teksti 2 | Teksti 3 | Teksti 4
joo-o! väärä johto tai johto on tarkotettu 9/96 eteenpäin ja mulla on 3/96.
aattelin kuitenkin jos nappaisin noi liittimet irti ja yhdistelisin johdot itse.
onko kellään tietoo onko noissa ennen/jälkeen 9/96 vm. vectroissa muita eroja kuin nuo liittimet. esim. näytössä sama määrä rivejä tms.???
voiko noissa olla vaikkapa joku eri signaali tai jotain? tai toisin sanoen voinko rikkoa jotain jos kokeilen yhdistellä?
Tietysti pitää ensin ottaa selvää mihin mikäkin johto menee. sattuisko oleen kuvaa tommosen delco cdr500 liittimestä?
aattelin kuitenkin jos nappaisin noi liittimet irti ja yhdistelisin johdot itse.
onko kellään tietoo onko noissa ennen/jälkeen 9/96 vm. vectroissa muita eroja kuin nuo liittimet. esim. näytössä sama määrä rivejä tms.???
voiko noissa olla vaikkapa joku eri signaali tai jotain? tai toisin sanoen voinko rikkoa jotain jos kokeilen yhdistellä?
Tietysti pitää ensin ottaa selvää mihin mikäkin johto menee. sattuisko oleen kuvaa tommosen delco cdr500 liittimestä?
-
vihrea_menninkainen
- 'Kadett'

muistan kun
itse piti irrotta omasta -96 vekusta alkuperäinen soitin niin oli se yhtä helvettiä
Kolmen kaverin kanssa mietittiin et mitähä helvettiä...no ainaka sitä soitinta ei voi pölliä kun ei kukaan irti saa..no lopulta se saatiin irti mut väkivalata käyttäen ja aikaa 
Re: muistan kun
Itse irroittelin vectran soittimen mitään kiirettä pitämättä noin puolessa minuutissa. Oikeilla työkaluilla nääs.vihrea_menninkainen kirjoitti:itse piti irrotta omasta -96 vekusta alkuperäinen soitin niin oli se yhtä helvettiäKolmen kaverin kanssa mietittiin et mitähä helvettiä...no ainaka sitä soitinta ei voi pölliä kun ei kukaan irti saa..no lopulta se saatiin irti mut väkivalata käyttäen ja aikaa
Yllättävää kyllä, samat U-raudat sopivat asconan 20v vanhaan Hilipsiinkin