Vectra 2000:sen ja Turbo Vectran sisustan/korin erot?
-
veecuilija
- 'Admiral'

Vectra 2000:sen ja Turbo Vectran sisustan/korin erot?
Mitä eroa on Vectra 2000:sen ja Turbo Vectran sisustalla ja korilla? Alla jotain mitä itse tiedän, lisätkää mitä puuttuu.
Ulkoa:
Eri jako vanteissa
Facelift ajovalot ja maski
Takavalot erilaiset, onko takavalot normaali facelift valot? Saako turbon takapaneelissa olevat palat menemään suoraan 2000:sen paneeliin?
Sisältä:
Ratti ja vaihdekepinnuppi
Mittaristo
Penkinlämmittimien katkaisijat eri kohdassa
Kuskilla valaistu meikkipeili
Ulkoa:
Eri jako vanteissa
Takavalot erilaiset, onko takavalot normaali facelift valot? Saako turbon takapaneelissa olevat palat menemään suoraan 2000:sen paneeliin?
Sisältä:
Mittaristo
Re: Vectra 2000:sen ja Turbo Vectran sisustan/korin erot?
veecuilija kirjoitti:Mitä eroa on Vectra 2000:sen ja Turbo Vectran sisustalla ja korilla? Alla jotain mitä itse tiedän, lisätkää mitä puuttuu.
Ulkoa:
Eri jako vanteissa
Sisältä:
Mittaristo
Mulla on ainakin 2000:ssa valaistu meikkipeili molemmilla puolilla...
Ja tosiaan etu ja takavalot sekä eri pulttijako on ulkoiset erot.
Onhan ne jarrutki eri kokoiset, ei pelkästään eri jako.veecuilija kirjoitti:Mitä eroa on Vectra 2000:sen ja Turbo Vectran sisustalla ja korilla? Alla jotain mitä itse tiedän, lisätkää mitä puuttuu.
Ulkoa:
Eri jako vanteissa
Sisältä:
Mittaristo
Ovissa taitaa olla ne tukiraudat, mutta taitaa ne olla kaikissa A2 malleissa.
Takana niissä kattopahveissa olevissa kahvoissa on valo.
En oo varma mutta ne istuinlämmittimien kytkimien paikat taitaa riippua siitä että onko autossa ilmastointia tai sisäilmankiertoa tms.
Mulla ois -95 vectran takavalopaneeli, sen ku maalaa korin väriseks niin avot. Osta pois!
Opel Manta A 2.0 16V Turbo
1/4 9,132s / 239,84 km/h
1/4 9,132s / 239,84 km/h
export kirjoitti:Onhan ne jarrutki eri kokoiset, ei pelkästään eri jako.veecuilija kirjoitti:Mitä eroa on Vectra 2000:sen ja Turbo Vectran sisustalla ja korilla? Alla jotain mitä itse tiedän, lisätkää mitä puuttuu.
Ulkoa:
Eri jako vanteissa
Sisältä:
Mittaristo
Ovissa taitaa olla ne tukiraudat, mutta taitaa ne olla kaikissa A2 malleissa.
Takana niissä kattopahveissa olevissa kahvoissa on valo.
En oo varma mutta ne istuinlämmittimien kytkimien paikat taitaa riippua siitä että onko autossa ilmastointia tai sisäilmankiertoa tms.
Mulla ois -95 vectran takavalopaneeli, sen ku maalaa korin väriseks niin avot. Osta pois!
Ja takana on kattopahveissa valo 2000:ssa ainakin mulla
Saksa mallia on mun auto niin taitaa olla vähän enemmän noita 'turhia' varusteita...
Turbon takavalot ja paneeli niiden välissä ovat ihan omansa, joita ei ole muissa malleissa. Vilkut ja pakkivalot ovat väriltään tummat harmaat Turbossa. Tavallisessa vanhemmassa A2:ssa ne ovat oranssit ja valkoiset ja viimeisissä -95-malleissa vilkut ja pakkivalot ovat tummennetut (mutta eivät samanlaiset harmaat kuin Turbossa). Korinvärinen takapaneeli on myös -95 Sportissa, mutta siinä on ne tummennetut vilkut, ei niitä harmaita, eli sekään ei ole sama kuin Turbossa.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Minkälaiset nuo tukiraudat on?export kirjoitti: Ovissa taitaa olla ne tukiraudat, mutta taitaa ne olla kaikissa A2 malleissa.
Vaikka nyt itellä ei turboa/ 2000 olekkaan niin itellä on nuo napit siinä tuhkalokero ala puolella(malli 1991) kaverilla taas lämmon säätö paneelissa(malli 1989) ja molemmat GLpatrick kirjoitti:2000:ssa ei alkuperäisesti ole sivuikkunoiden väliset karmit mustat.
Istuinlämmittimien nappien sijoittelu liittyy ilmeisesti jotenkin faceliftiin, sillä käsittääkseni kaikissa A1-malleissa napit ovat lämmönsäätöpaneelin yhteydessä..
ok. Olitko muuten treella tänään? Näin sennäköisen vectran Hämeenkadulla, jotta saattoi olla sun..Pinohiiri kirjoitti: Vaikka nyt itellä ei turboa/ 2000 olekkaan niin itellä on nuo napit siinä tuhkalokero ala puolella(malli 1991) kaverilla taas lämmon säätö paneelissa(malli 1989) ja molemmat GL
Vectra 2000
En ollu mutta meinasin kyllä lähtee 100+patrick kirjoitti:ok. Olitko muuten treella tänään? Näin sennäköisen vectran Hämeenkadulla, jotta saattoi olla sun..Pinohiiri kirjoitti: Vaikka nyt itellä ei turboa/ 2000 olekkaan niin itellä on nuo napit siinä tuhkalokero ala puolella(malli 1991) kaverilla taas lämmon säätö paneelissa(malli 1989) ja molemmat GL
Jos oikein muistan niin ne on kaks rautatankoa oven pitkittäis-suuntaisesti, oisko halkaisijaltaan n. 30mm?G-Lader kirjoitti:Minkälaiset nuo tukiraudat on?export kirjoitti: Ovissa taitaa olla ne tukiraudat, mutta taitaa ne olla kaikissa A2 malleissa.
Opel Manta A 2.0 16V Turbo
1/4 9,132s / 239,84 km/h
1/4 9,132s / 239,84 km/h