B-Omega (farmari) kattospoilerin kinnitys

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
mikkis
OCF Member 2016

B-Omega (farmari) kattospoilerin kinnitys

Viesti Kirjoittaja mikkis »

Olisi yksi ylimääräinen Irmscherin kattospoileri jarruvalolla b-omega farmariin. Kiinnitys neljällä pultilla.

Käsittääkseni näitä on maahantuojien toimesta myös liimattu takaluukun yläreunaan ilman että luukkuun on porattu reikiä?

Eli onko ainoa vaihtoehto porata reiät ja siten kiinni?

Onko pääkaupunkiseudulla virmoja jotka näitä kiinnittäisivät?

Itse on ole moista ikinä asentanut ja kaipaisin hieman tipsejä ennen asennusta.
Opel Manta B R6 "i300"
Opel Manta B 2.4 "i400"
Lallevihtinen
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lallevihtinen »

Kaippa se siä pysyis ihan sikaflexilläkin kun sais tarpeeks kuivua. Eihän siihen niin isoja "voimia" kohdistu. Mutta jos pulteilla laitat niin tiedät että PYSYY.
Astra J OPC
EX: Omega B 3.0 V6 24V "MV6", Astra F+G, B+C Vectra.
haheikkiocf
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja haheikkiocf »

Minä laiton kiinni tuulilasiliimalla. On kuulemma paras aine spoilerin liimaamiseen. On ainakin pysynyt.
jazari75
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja jazari75 »

Itellä on Vectra warkussa Irmsherin spoileri, ja ruuveilla näkyy olevan...(kestääpähän isältä pojalle) :wink:
"Oli pimeä, pyysit savuketta - sanoit kai olevasi valokuvamalli. En muista nimeä, en muista osoitetta - sä olit minulle aivan liian kallis" - Gösta
kirmo
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja kirmo »

haheikkiocf kirjoitti:Minä laiton kiinni tuulilasiliimalla. On kuulemma paras aine spoilerin liimaamiseen. On ainakin pysynyt.
samalla töhnällä pistin omankin härpättimen kiini viime kesänä ja nyt jo tippu :( no täytyy pikkasen vielä modata tota roipelii ja pultata se kiinni.
laiskaksi haukkuvat vaikka mitään en oo tehny
mikkis
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja mikkis »

haheikkiocf kirjoitti:Minä laiton kiinni tuulilasiliimalla. On kuulemma paras aine spoilerin liimaamiseen. On ainakin pysynyt.
Tuosta minäkin kuulin.

Kait se on varminta laittaa ne niillä omilla ruuveillaan kiinni. Pysyy ainakin.
Opel Manta B R6 "i300"
Opel Manta B 2.4 "i400"
Pinohiiri
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Pinohiiri »

kirmo kirjoitti:
samalla töhnällä pistin omankin härpättimen kiini viime kesänä ja nyt jo tippu :( no täytyy pikkasen vielä modata tota roipelii ja pultata se kiinni.
Joihinkin tuulilasi liimoihin kuuluu sitten vielä tartunta aineet.
Juurin tuossa kävin eräällä tallilla niin kun siellä pistettiin corollaan lasia. Niin tuli puhetta kun oli unohtanu joskun tartunta aineen pois niin lasi irtos vuoden päästä kokonaan.
Vastaa Viestiin