Ne nakuttavat kylmänä, olen vaihtanut ohuet ja kalliit (ilmeisen pesevät) öljyt vielä muutama viimeistä kertaa tiuhaan tahtiin.
Se nakutus vielä menee mutta päästöissä on vikaa ja käy epätasaisesti, eli venttiili ehkä vuotaa.
Kannen voisi kuitenkin avata ja hioa venttiilit, vaihtaa venttiilinvarrentiivisteet ja tehdä jotain nostajille.
Mutta voiko nostajille tehdä jotain itse vai pitääkö ostaa uudet?
Millä periaatteella ne muuten toimii ja mistä nakutus johtuu, väljyydestäkö?
Toimiiko 100tkm ellei vaihda nokkaa, nokka on hyväkuntoinen.
Toimiiko Motonetin nostajat 100tkm?
Hydraulinostajat
Re: Hydraulinostajat
Itse harkitsisin painimien puhdistusta uusien sijasta (~250€):walopower kirjoitti:Mutta voiko nostajille tehdä jotain itse vai pitääkö ostaa uudet?
Millä periaatteella ne muuten toimii ja mistä nakutus johtuu, väljyydestäkö?
http://www.nuvision.ndo.co.uk/tappets.htm
-
keltanokka
- 'Diplomat'

Mikä kone? Jos 20XE
Ilmeisesti imupuolella vuotoa, nakutuksen tunnistin sökönä,tyhjäkäyntimoottori, kampiakselin asentotunnistin.
Tunnistimet jos käyttää irti ja kattoo ettei lohkon ja tunnistimen välissä ruostetta yms...
Nuo kannattaa tarkastaa ennen painimien uusimista. Ainakin itellä autto kosketuspintojen putsaus
Ilmeisesti imupuolella vuotoa, nakutuksen tunnistin sökönä,tyhjäkäyntimoottori, kampiakselin asentotunnistin.
Tunnistimet jos käyttää irti ja kattoo ettei lohkon ja tunnistimen välissä ruostetta yms...
Nuo kannattaa tarkastaa ennen painimien uusimista. Ainakin itellä autto kosketuspintojen putsaus
- Ooppelijanne
- 'Senator'

- Viesti: