Astran radion koodi
-
Toropainen
- 'Agila'
No, kaveri osti CD-mankan veccuun, nyppäs alkuperäsen irti...
Sitten kun auto meni myyntiin, niin eikun vanha tilalle, mutta ei, ajotietokoneen näyttöön tuli vain CODE... että semmosta.
Sama juttu oli töissä yhden tyypin Mondeossa, ja ei tietenkään ollut tallessa tuota koodia ja ei kun selvittelemään.
Sitten kun auto meni myyntiin, niin eikun vanha tilalle, mutta ei, ajotietokoneen näyttöön tuli vain CODE... että semmosta.
Sama juttu oli töissä yhden tyypin Mondeossa, ja ei tietenkään ollut tallessa tuota koodia ja ei kun selvittelemään.
Mikäli tietää mistä auto on aluperin ostettu, kannattaa sieltä alkaa tiedustelemaan sitä koodia. Itse ostin auton muutama viikko sitten ja mukana ei tullut mitään koodeja joten ei muuta kuin kyselemään liikkeeseen josta ostin auton ja he soittivat liikkeeseen josta auto oli uutena ostettu ja sieltähän kaikki tarvittavat koodit ja tiedot löytyi heidän tietokannoistaan.
-
calibra4x4
- 'Admiral'

Mulla kanssa F Astran orkkis mankka ja kävi akun kenkä irti. Ensinnäkin kysyisin et miten ei näy monitoiminäytössä radion taajuutta ollenkaan ku mankan pistää päälle.
Toiseksikin tosiaankin ku virrat kävi pois ni tarvii kuulemma sen koodin näpytellä. Mulla on vieläpä tallessa se koodi , mut ongelma o se et mihin se näpytellään. Koodi on nelinumeroinen ja siinä esiintyy numero 9. Radiossa numeroita 1-6 elikkäs miten toi ysi näputellään.
Toiseksikin tosiaankin ku virrat kävi pois ni tarvii kuulemma sen koodin näpytellä. Mulla on vieläpä tallessa se koodi , mut ongelma o se et mihin se näpytellään. Koodi on nelinumeroinen ja siinä esiintyy numero 9. Radiossa numeroita 1-6 elikkäs miten toi ysi näputellään.
MUISTAAKSENI jotenkin näin:
Ohje on huono mutta tyhjää parempi.
Jos koodi on 3-2-7-8
näppäile ykköstä naps-naps-naps
sitten kakkosta naps-naps
sitten 7 näppäystä kolmosesta
ja kahdeksan nelosesta.
Sitten pitää painaa jotain näppäintä.
Jotenkin noin.
Käyttöohjekirjassa tai erillisessä radion ohjekirjassa on opastusta ko asiaan. Lainaa kaverilta varmuuden vuoksi tai käy lunttaamassa autoliikkeen auton ohjekirjasta.
Ohje on huono mutta tyhjää parempi.
Jos koodi on 3-2-7-8
näppäile ykköstä naps-naps-naps
sitten kakkosta naps-naps
sitten 7 näppäystä kolmosesta
ja kahdeksan nelosesta.
Sitten pitää painaa jotain näppäintä.
Jotenkin noin.
Käyttöohjekirjassa tai erillisessä radion ohjekirjassa on opastusta ko asiaan. Lainaa kaverilta varmuuden vuoksi tai käy lunttaamassa autoliikkeen auton ohjekirjasta.