Kuinka tyytyväinen olen opeliini?
- Ooppelimies
- 'Diplomat'

Kuinka tyytyväinen olen opeliini?
Kartoitetaanpas käyttäjien mielipiteitä omasta autosta kouluarvosanoin.
Millä tavalla tyytyväinen? Yleiseen kuntoon? Toimivuuteen? Jos ehostelee autoa pikku hiljaa, vasta sitten kun on valmis voi olla täysin tyytyväinen, jos se koskaan on täysin valmis.
No vastaan nyt vaikka 7 nykyisen opelin kohdalla, viikon sillä ehtisin ajella ja sitten vaihdelaatikko sanoi itsensä irti, toisin on avklta ostettu et ehkä voi sen hyväksyä. Mut yleisesti opelit mitä mulla on ollut tämä nykyinen mukaan lukien 3 kpl, saavat arvosanan 8 ja 4 autoa on ollut yhteensä. Mutta maanantaina pitäs olla kunnossa nykyinenkin opel.
No vastaan nyt vaikka 7 nykyisen opelin kohdalla, viikon sillä ehtisin ajella ja sitten vaihdelaatikko sanoi itsensä irti, toisin on avklta ostettu et ehkä voi sen hyväksyä. Mut yleisesti opelit mitä mulla on ollut tämä nykyinen mukaan lukien 3 kpl, saavat arvosanan 8 ja 4 autoa on ollut yhteensä. Mutta maanantaina pitäs olla kunnossa nykyinenkin opel.
=Henkkis=® Opel Corsa easytronic 1.2 twinport -05
Ihmeitä teemme hetkessä, mahdottomat asiat vievät vähän enemmän aikaa.
Ihmeitä teemme hetkessä, mahdottomat asiat vievät vähän enemmän aikaa.
9 annoin. Toiminu moitteetta, koskaan ei oo joutunu jäämään kotio sen takia että ois rikki ollu. Ainoa ongelma on ruoste, mutta senkin ongelman parsiminen alkaa itse asiassa tänään. Samalla muuta tekniikkaa myös kuosiin, jospa arvosana tämän projektin jälkeen nousisi jo 10 
Rouheaa, jämerää, talonpoikais- ja viikinkityyppistä huonekalua ynnä muuta puusepäntuotetta:
www.puustikki.fi
www.puustikki.fi
Ysin edestä,hintalaatusuhde on todella kohdallaan auton ikään, ominaisuuksiin ja varusteisiin nähden.
Ja aika monet autoista tietämättömät on kysellleet aina palkankorotuksista lottovoittoihin asti ja luultu jopa uudeksi...

Ja aika monet autoista tietämättömät on kysellleet aina palkankorotuksista lottovoittoihin asti ja luultu jopa uudeksi...
Omega A & B...Peugeot 407 Coupe', 206, Peugeot Boxer , C2 VTS, C5 SX 2.0i Break, BX, Xantia, 309, Bombardier Quest 500...Knaus Eifelland...etc...jne...
luotettavuudesta voisin antaa 10,mukavuudesta 6.annoin siis 8.se kattaa nää muut ominaisuudet...tänä vuonna ei ole tarvinnut korjata mitään ja viime vuonna vaihdoin tammikuussa toisen etupyörän laakerin ja joulukuussa takajarrut uusix molemminpuolin(oli kuskin puolen sylinterin etummainen mäntä jumissa)
.kuitenkin jos ei olis rahasta kiinni niin ajaisin mielummin 90-luvun M5 bemarilla.
Todennäköisesti väärässä.
Kiusallista pikkulaittoa on kieltämättä ollut, vialliset keskuslukko ja monitoiminäyttö näin aluksi. Ruosteen kanssakin on saanut yllättävästi tapella, että ei pääse enempää leviämään. Ja öljyäkin tahtoo kone viedä, puhumattakaan ikävästi kolisevasta takapäästä.
Puolustukseksi on sanottava sikamaisen hyvä ajettavuus, niin mutkateillä, kuin matka-ajossakin. Äänieristyskin on CDX -mallissa erittäin hyvä, moni uusi autokin on paljon meluisampi.
Moottorin kulutus/teho -suhde on myöskin kiitettävän hyvä (6.2L/100km 0-100km/h 9.8s, 136hv) Jalkoihin ei tarvitse jäädä.
Yleisarvosanaksi 8
Puolustukseksi on sanottava sikamaisen hyvä ajettavuus, niin mutkateillä, kuin matka-ajossakin. Äänieristyskin on CDX -mallissa erittäin hyvä, moni uusi autokin on paljon meluisampi.
Moottorin kulutus/teho -suhde on myöskin kiitettävän hyvä (6.2L/100km 0-100km/h 9.8s, 136hv) Jalkoihin ei tarvitse jäädä.
Yleisarvosanaksi 8