Calibran alapallonivel

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
wille-
'Senator'
'Senator'

Calibran alapallonivel

Viesti Kirjoittaja wille- »

Ettäpä joo.
Tuossa kun reilu viikko sitten pyöränlaakeria vaihdoin niin huomasin samalla että tuossa alapallon rasvakumissa oli parikin reikää, ja kun sitä puristelin niin vedethän se tirautti suoraan silmään :D hätäpatenttina sitten ruuttasin piikillä vaseliiniä sen täyteen ja koitin liimailla reikää umpeen(no eihän se tuu kestämään..)
Tuumailin vaan sitä kun näky olevan niitattavaa mallia tuo pallonivel, mutta motonetissä kumminkin myydään pelkkiä palloniveliä??

Calibra Alapallonivel V/O. . . . . . . . . . . . . . . . . 17-1229 16.50 ???

eli porataanko siinä sitten niitit auki ja pultataan uusi paikoilleen? vai onko näitäkin kahta eri malli eli joudun ostamaan koko tukivarren?

Calibra 90--94 Alatukivarsi oikea. . . . . . . . . . . . . 17-1883 55.90 ???
Alatukivarret pallonivelellä+heloilla

noh tästähän taas päästään siihen että mulla on vuosimallia -95... että semmosta, auttakaa avutonta
Triumph Speed Triple -06
Gorilla XSi -92
jalu78
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja jalu78 »

alkuperinen alapallo on niiteillä kiinni, ne pitää porata tai hioa veks ja sit uus pulteilla kiinni
wille-
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja wille- »

tänks:)

pääseepi siis pienemmällä budjetilla tuostakin hommasta sitten joskus tulevaisuudesta
Triumph Speed Triple -06
Gorilla XSi -92
Aatsi
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Aatsi »

wille- kirjoitti:tänks:)

pääseepi siis pienemmällä budjetilla tuostakin hommasta sitten joskus tulevaisuudesta
Mulla samanikäinen calibra (11/94 167tkm) ja ainakin yksi hela oli viimeksi kun katoin pikkasen murtunut eli kannattaa kattoa ne helat läpi ennen kun menet ja vaihdat pelkän pallonivelen.Ellet ole sitten laittamassa alustaan jotain parempia heloja tulevaisuudessa?
Leon FR 20vt
c_alibra
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja c_alibra »

Kanataa vaihtaa koko tukivarsi jos helat vähääkään välijänä ja on PALJON helpompi vaihtaa kun pelkkä alapallonivel :wink:
bmw e46
B vectra, polaris xc600,
honda 125cc,
vene volvo penta
Uhtua
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Uhtua »

Ei se nivelen/takahelankaan vaihto paha homma ole, kun tuo tarvikevarsi on aika heppoista tekoa tuohon nuoremmanmallin alkuperäistukivarteen verrattuna. Lisäksi tarvikevarsi ruostuu kuin tauti (ainakin ne mitä minä olen nähnyt) ja nivelenä joku laadukas italiaano. Kyllä minä ainakin kunnostaisin ennemmin vanhan varren kuin laitan uuden tarvikevarren.
Vastaa Viestiin