Calibran äänentoiston parantaminen
Calibran äänentoiston parantaminen
oisko ehdotuksia calibran hyvään ja mahdollisimman halpaan etu äänentoiston parantamiseen?? takakontissa on 2x10" spl:n G sarjalaista ja hattuhyllyllä on spl:n 6x9 kaiuttimet. Kenties ovien kaiuttimet vaihtas SONY Xplod-SARJAN 4" 3-TIEKAIUTIN XS-F1031,vai minkä kokoset ne vakiokaiuttimet on? ku auto ei oo täl hetkel kotona ku keksin tän operaation. sikäli mikäli vakkari kaiutin ois 5.25" niin sithän tilalle kävis
SONY Xplod-SARJAN 5.25" 3-TIEKAIUTIN 160W Mutta,vaatiiko nämä jo vahvistinta? kenties voisin "lainata" kuusysien vahvistimelta? sekin on vaan 300wattinen..
SONY Xplod-SARJAN 5.25" 3-TIEKAIUTIN 160W Mutta,vaatiiko nämä jo vahvistinta? kenties voisin "lainata" kuusysien vahvistimelta? sekin on vaan 300wattinen..
- Lurttinen
- OCF Member 2018

- Jäsennumero: 1227
Hyvää ja halpaa ei ole olemassakaan.
Heivaa ensiksi ne 6X9 naapurin pellolle ja laita ehjä hattuhylly tilalle.
Sitten ostat jonkun laadukkaan kolmitie-erillissarjan etupäähän.
Muuta ei tarvita, kuin ehkä subi takaluukkuun.
jos siis hyvää haetaan
Mahdollisimman paljon mökää saa sitten helpommin ja halvemmalla
Heivaa ensiksi ne 6X9 naapurin pellolle ja laita ehjä hattuhylly tilalle.
Sitten ostat jonkun laadukkaan kolmitie-erillissarjan etupäähän.
Muuta ei tarvita, kuin ehkä subi takaluukkuun.
jos siis hyvää haetaan
Mahdollisimman paljon mökää saa sitten helpommin ja halvemmalla
Teksti 1| Teksti 2 | Teksti 3 | Teksti 4
AamenJaneZki kirjoitti:Jep ne 6x9 suoho ja sinne taakse voi laittaa 3" keskarit joita sit vaimentaa -6db ja eteen menee vakio paikoille 6.5" midit pienellä työllä, diskantit a-pilareihi ja 3" kojelautaan.
Ja tämähän on sit mun mielipide äänentoistosta.
- hercules
- 'Diplomat'

- Jäsennumero: 1298
- Viesti:
Itse kyllä suosittelisin ihan 2-tie sarjaa kumpaankin päähän. Mielummin ostaa hieman laadukkaamman 2-tie satsin kuin paskan 3-tie sarjan. Itse ostin eteen infityn 2-tie sarjan ja kyllä rupes soimaan paljon kovempaa ja puhtaammin. Hintaa sillä oli 155e kitupiikki.netistä joten hinta ei kovin kamala ole. Hyvästä 3-tie sarjasta saat maksaa sen 250e-400e. Ja vahvistimen taakse tottakai kaikki, muuten niistä ei oo ollenkaan parantamaan musiikin laatua. Tosin kaikki on omia mielipiteitä ja kokemuksia mutta....
Vectra C GTS Turbo
Ikuisuuden projektina Vectra -94 (ex-c20ne) nyk. c20xe White Song
Ikuisuuden projektina Vectra -94 (ex-c20ne) nyk. c20xe White Song
Jättää takapäästä 2-tien pois niin saa eteen jo hyvän 3-tienhercules kirjoitti:Itse kyllä suosittelisin ihan 2-tie sarjaa kumpaankin päähän. Mielummin ostaa hieman laadukkaamman 2-tie satsin kuin paskan 3-tie sarjan. Itse ostin eteen infityn 2-tie sarjan ja kyllä rupes soimaan paljon kovempaa ja puhtaammin. Hintaa sillä oli 155e kitupiikki.netistä joten hinta ei kovin kamala ole. Hyvästä 3-tie sarjasta saat maksaa sen 250e-400e. Ja vahvistimen taakse tottakai kaikki, muuten niistä ei oo ollenkaan parantamaan musiikin laatua. Tosin kaikki on omia mielipiteitä ja kokemuksia mutta....