korinvaihto mantaan koneen vaihto?

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
petep84
'Agila'

korinvaihto mantaan koneen vaihto?

Viesti Kirjoittaja petep84 »

Mulla on korinvaihto manta vm.75 Muutoskatsastus tehty alkuvuodesta 1990. onkohan autoon mahdollista tehä koneen vaihtoa isompaan myllyyn? autossa on 1.9i kone. autossa ollu alunperin kaasutin kone. Muutettu ruiskuksi. Oon suunnitellu, että vaihtas autoon 2.2i tai 2.4i koneen. Onkohan vaihto mahdollinen?
Jarno
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Jarno »

Ei
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
Ooppelijanne
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ooppelijanne »

Niin, niinhän tuo menee että se auto, kuten moottorikin on vielä ascona, jos siihen vaihdat vielä sellaisia osia, mitkä on asconasta peräisin, kanta-auton osuus laskee -> lisää prosentteja -> voipi tulla veroseuraamuksia.
Mutta jo vaihdettuja osia, kuten kori, luulisi saavan vaihtaa koska prosentit kyseisestä osasta on jo merkitty.
Calibra -92 C20XE Manta B -77 *24** Manta B *varaosina* Omega 2.4 *paalissa*
"Never drive faster than your guardian angel can fly"
MANTARIINI
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja MANTARIINI »

Voihan sinne 1.9 sisälle laittaa 2.4:n hilut käy samaan lohkoon. Laitontahan toi on en kannusta tekee sillei. Mulla itellä on 2.4:n sisä kalut 1.9:n lohkossa mut auto on kyllä katsastettukin 2.4:lle koneelle. -(z)-
Vastaa Viestiin