Calibran kattoverhoilun purku
Calibran kattoverhoilun purku
Mistä aloittaa ja montako tuntia vie suurinpiirtein?? Ekaa kertaa olen purkamassa. Kun ei viittis viedä Opelille purettavaks kun velottavat siitä noin. 400e (pelkkä purkaminen) Ja onko jotain mitä pitäs tietää ennen ku alkaa purkamaan??
-
kantti_GSI
- 'Admiral'

kadetista olen itse katon pois ottanu ja ei siinä mitään ihmeellistä ole kauhukahvat pois ja sen jälkeen rupee katto putoon... kattoluukun kanssa en henkilökohtaisesti ole mukana ollut mut ei kai siinäkään mitään taikoja vaadita.. veikkaisin ajaksi noin 1-2h vastoin käymiset mukaan luettuna.. verhoilua ei tarvi pois ottaa ku ei se kattopahvi niiden sisällä oo kun noin millin ja jos tuntuu et tarvii niin älä ota kun toiselta puolen niin säästät vaivaa ja verhoiluja... viisaammat calikka miehet avustakoon lisää
Kadett GSI 2.0 16V
- Lallevihtinen
- 'Diplomat'

- Viesti:
No näistä opeleista mistä oon kattoo purkanu niin kaikki listat/paneelit mitä siä ylhääällä on niin irti, että näkee oikein sen kattopahvin reunat. Jos on kattoluukku niin se ohjain paneeli systeemi tarvii irottaa. Ja sisävalohan kans tarvii varmaan irottaa. Sit se pahvi on ihan semmosten rungosta vännettyjen pienien pelti tukien päällä, nostaa niistä yli niin pitäis tippua alas. Ei se mikään hirveen paha homma oo. 
Astra J OPC
EX: Omega B 3.0 V6 24V "MV6", Astra F+G, B+C Vectra.
EX: Omega B 3.0 V6 24V "MV6", Astra F+G, B+C Vectra.
itellä meni 2.5h ku purin katon ja kattoluukun ja korjasin kattoluukun ja kokosin kaiken... eli meniskö 0.5h tms tuossa ku tuon katon purkaa.. toiset mokomat ku kasaa... siis jotain tuollasta ekalla kerralla...jos nyt purkasin toieen kertaan menisi varmaan ripeemmin... sivupilarien verhoiluista ku alottaa..sitten aurinkolipat valot yms ni pitäs lähtä vetämällä takakontin kautta 
Kuvausta ja arttia: juhakarjalainen.com
Rx8 HighPower, Jeep Grandi WH,
EXÄT: -04 9-3 Aero Cabrio, -03 S60 2.5T AWD, -02 Vectra 2.2 dti Sport OPC, -01 Astra 2.0 T Bertone Coupe, -01 Peugeot 406 coupe v6, 2x Calibra (95 ja 93)
Rx8 HighPower, Jeep Grandi WH,
EXÄT: -04 9-3 Aero Cabrio, -03 S60 2.5T AWD, -02 Vectra 2.2 dti Sport OPC, -01 Astra 2.0 T Bertone Coupe, -01 Peugeot 406 coupe v6, 2x Calibra (95 ja 93)