Vallilan Takomo
Vallilan Takomo
Perjantaina olen viemässä 3000 omegan jouset sinne lyhennettäväksi ja jäykistettäväksi. Tämä sen takia koska en löytänyt valmiita jousia, siis sellaisia jotka halusin. kaikki tahtoo madaltavan sen min. 30-35mm ja tarkoitus on madaltaa edesta max 20mm ja takaa 15-10mm kun tuo on jo vakiona mukavan matala.
Onkos kenelläkään kokemuksia, että tuleeko ne jouset jäykemmiksi kun ne puristetaan kasaan ja kuumennetaan ja muutenkin onko porukalla kokemuksia tuosta Vallilan takomosta?
Onkos kenelläkään kokemuksia, että tuleeko ne jouset jäykemmiksi kun ne puristetaan kasaan ja kuumennetaan ja muutenkin onko porukalla kokemuksia tuosta Vallilan takomosta?
"Tykkään dokaa Visalla ja liikkuu iteäni isompien naisten kanssa."
-
keltanokka
- 'Diplomat'

elikä asian on niin kuin olin epäillytkin, että asiansa osaavaa henkilökuntaa. 60 vuotta kummiskin jo tehneet noita hommia.
No laitan vaikka infoa kun olen saanut tuon uuden alustan kiinni omegaan kun nyt menee samalla muitakin osia vaihtoon. (Iskarit, yläpäänlaakerit, etc.)
No laitan vaikka infoa kun olen saanut tuon uuden alustan kiinni omegaan kun nyt menee samalla muitakin osia vaihtoon. (Iskarit, yläpäänlaakerit, etc.)
Nonniin jouset on asennettu alle ja auto tipahti noin 20mm elikäs maksimin minkä halusin ja samalla vaihdoin uudet koiranluut ja jousien yläpäänlaakerit niin lakkasi se outo kuminen narina rattia kääntäessä ( hiljaisessa vauhdissa)
Enpä ole eläessäni nähnyt että olisi koiranluut ollu noin paskana
iskarinkun ruuvasin irti niin luu napsahti itsestään irti/poikki
.
ja kyllähän nuo nyt ainakin tuntuisi olevan hieman jäykemmät kuin ne edelliset.
Linkissä kuva ennen ja jälkeen
KUVIA
Enpä ole eläessäni nähnyt että olisi koiranluut ollu noin paskana
ja kyllähän nuo nyt ainakin tuntuisi olevan hieman jäykemmät kuin ne edelliset.
Linkissä kuva ennen ja jälkeen
KUVIA