Huh huh!

Keskustelua Opeleista
astraboi
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja astraboi »

tilava autohan se, ei siinä mitään.. turhan kallis vaan, enkä pidä ulkonäöstä... Enolla E500 mersu ja se on unelma :)

en kyllä menisi vertaamaan calibraa v70 volvoon.. VÄHÄN erilaisia autoja.
Astra F simply the best Frisches denken für bessere Autos.

Opel Astra F "OPC" http://img826.imageshack.us/i/picture041.jpg/
Opel Calibra C20XE http://img138.imageshack.us/i/calibra082.jpg/
Opel Astra J 1.6 Turbo
Reino Reikäleipä
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Reino Reikäleipä »

Tuollainen V70 2.4 farkku vm. 2000 on tulossa Italiasta yhdelle tutulle. Pitäisi jäädä veroineen siihen kahdenkympin korville.
Jäänyt kirjoittelu vähemmälle kun merkki vaihtui. "Omega B in memoriam".
Bomega
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bomega »

Mitäpäs sitä paskalla, kun ei ole peltoakaan. Juu, kävin silloin autoa ostaessani ajamassa myös tuollaisen Volvo T5:n. Hävisi minun silmissä myös Saabille. Sama traktori se on yhä tuo Volvo.
Black Diamond
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Black Diamond »

Mitäpäs sitä paskalla, kun ei ole peltoakaan
Sanoo mies,joka ajaa firman autolla.Firma konkurssiin,niin siirtyy autoilu muutaman sadan euron räppänään. 8)
Bomega
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

crystal kirjoitti:
Mitäpäs sitä paskalla, kun ei ole peltoakaan
Sanoo mies,joka ajaa firman autolla.Firma konkurssiin,niin siirtyy autoilu muutaman sadan euron räppänään. 8)
Velka autoon, ei aina tarkoita sitä, että ei olisi rahaa siihen. On sitä joku muukin yrittänyt joskus selvittää sinulle. Firma jossa olen töissä, on todella vakaalla pohjalla, koska koko omistus ei ole Suomessa vaan muualla maailmassa. No tosin on minulla siitä firmasta 1,5% osakkeina 8)

Muistelepas itse tilannetta 15-v sitten(joka meillä on karkeasti ottaen ikäeroa), ottaen huomioon, että olet perusduunari, vaikka sitä kovasti peitteletkin, en usko, että silloin olet käynyt 60k€ auton taskurahalla. Siksi
voinkin rehellisesti myöntää, että ajan velka-autolla.. Sinun ikään tullessa olen ehkä jo kerennyt maksaa pari bemaria omaksi, tai kuusi audia. Ja sitten voin tulla viisastelemaan jollekin nuoremmalle omista autoista.

Eli mitäpä paskalla, kun ei ole peltoakaan.
pki
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja pki »

Autot selkeesti pienenee vanhemmiten.
Itse vaihdoin vm. 94 Astra 1.8 farkusta tommoseen Vectra 2.0t sport farkkuun ja aluksi toi uus tuntui ihan järjettömän isolta & kiihtyikin suht mukavasti.
Tuntui se kyytikin uudella ennen paljon pehmeämmältä, mutta nykyisin en muista eroa vanhaan madallettuun astmaan olevan ollenkaan.. samalla tavalla jokainen kivi tuntuu kuin vanhallakin.

Nyt ei tunnu liikkuvan mihinkään ja hyvinhän tuota taskuparkkeeraa ja pyörittelee ostoskeskuksien parkkiruutuihin jne.
Black Diamond
'Diplomat'
'Diplomat'

että olet perusduunari
Sinulla on ihme tapa kehitellä omia stooreja tänne?En ole koskaan edes koittanut peitellä sitä,että olen "perusduunari".Miksi minun pitäisi peitellä??

Se sinua varmaan ottaakin päähän kun "perusduunari" halutessaan ostaa omaksi samanlaisen BMW:n kuin sinulla on työsuhdeautona.Kyllä sinulla on poika vielä kovasti opittavaa.

Kirjoituksistasi todellakin paistaa läpi finninaamaisen pojan profiili.Elä huoli poika,kyllä sinä vielä kehityt ihmisen asteelle aikoinaan.
Bomega
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

crystal kirjoitti:
että olet perusduunari
Sinulla on ihme tapa kehitellä omia stooreja tänne?En ole koskaan edes koittanut peitellä sitä,että olen "perusduunari".Miksi minun pitäisi peitellä??

Se sinua varmaan ottaakin päähän kun "perusduunari" halutessaan ostaa omaksi samanlaisen BMW:n kuin sinulla on työsuhdeautona.Kyllä sinulla on poika vielä kovasti opittavaa.

Kirjoituksistasi todellakin paistaa läpi finninaamaisen pojan profiili.Elä huoli poika,kyllä sinä vielä kehityt ihmisen asteelle aikoinaan.
Onnittelut, puhkesihan se kateellisuus sieltä vihdoinkin. Moni 40:nen onkin kyynisyydessään omaa tasoa, jos toinen on nuori ja vielä saanut jostain vähän rahaakin.

Saat varmasti Bemarin, saanhan minäkin vaikka Lambon, tosin maksuaika on vaan vähän pidempi kuin vaikka Rytsölän velloksilla.
Ei se minua vituta, jos joku saa ostettua laatuauton. Tiedän minä pari muutakin "duunaria" jotka ovat ostaneen samanlaisen Bemarin kuin minä. Tosin heillä on oma rakennusfirma, jossa ovat itse töissä.

Ota nyt huomioon, että jotkut täällä ovat maksaneet autostaan sen verran käsirahaa, mitä tuo sinun starttimoottorisi maksaa. Eivätkä silti ole vuoden ajan täällä vittuilleet Opelisteille joka välissä. Ja haukkuneet heidän autojaan paskoiksi autoiksi, pönkittäen omaa egoaan, autolla, joka on pelkkä pikku Audi.

Mutta minkäs teet, suomalaisten perisynti on kateus, eikä se siitä näköjään mihinkään muutu, vaikka ikää tuleekin.
Black Diamond
'Diplomat'
'Diplomat'

Onnittelut, puhkesihan se kateellisuus sieltä vihdoinkin
Sarjassa omat tarinat jatkuu.Miksi minun pitäisi olla sinulle kateellinen,mitä sinulla on mitä minulla ei ole?Eihän sinulla ole kuin suut silmät täynnä lainaa,kaikkihan tuohon pystyy.E-ei,en harrasta tätä kateellisuusteoriaa lainkaan.Onnittelinhan autostasi kun sen "ostit",taisin olla ainut.

autolla, joka on pelkkä pikku Audi
Aivan,pikku Audihan sen on,mitä siitä sitten?Se on juuri sellainen auto mitä tällä hetkellä tarvitsen.Ajan vain kauppaan ja kotiin sen kanssa,siksi sijoitan minimaalisen vähän rahaa autoon tällä hetkellä.Ei se ole sen kummempaa,kuin opiskelijan 300 euron auto tai jonkun työauto.Huolen pidän autosta ja tavaroista aina,se asia kuuluu minuun!

Minulle ei ole sellaista luonnetta,että pitää ostaa hieno auto naapurin takia.Joillain voi olla tarvetta pönkittää huonoa minäänsä autolla,vaikka olisi limiteillä,että yleensä pystyy edes pitämään sitä.Silloin muuten tiedät,että talous on kunnossa kun voit pitää esim:2 vuotta töistä vapaata ilman rahaa.Ja homma jatkuu luonnollisesti ihan samalla lukujärjestyksellä ilman mitään panttauksi tai myymisiä.

pönkittäen omaa egoaan, autolla

Kuten jo itsekin totesit,tällä autolla ei egoja rakenneta.Minun ei tarvitse,siksi minulle riittää tämä auto tällä hetkellä ihan hyvin.Oma egoni tulee esille ihan muita reittejä pitkin.Entä siellä?

Poika hei,laitan 10 euroa pöydälle,osta tolla Clerasilia ja hoida toi akne pois...
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

Huomaa että ulkona sataa. Pojat ei pääse hiekkalaatikolle...
pki
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja pki »

TJT kirjoitti:Huomaa että ulkona sataa. Pojat ei pääse hiekkalaatikolle...
*REPS* :D :D :lol: :lol:
sloxa
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja sloxa »

mulla A-omega ja sen jälkeen kokeilin
2000 vectraa.. aika riisikipon tuntunen se kyllä on..!!!
.) ihan ok ajaa.. jos tykkää että etupää vetelee minne haluaa ja
rekat heittelee puolelta toiselle!!! :)
Opel-> Oikea Peli Euroopan Liikenteeseen!! :)
Dave From Sheffield
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Dave From Sheffield »

Bomega kirjoitti:Mitäpäs sitä paskalla, kun ei ole peltoakaan. Juu, kävin silloin autoa ostaessani ajamassa myös tuollaisen Volvo T5:n. Hävisi minun silmissä myös Saabille. Sama traktori se on yhä tuo Volvo.
No näyttää aika vähissä olevan Volvo-kokemukset, kuin noin sanoo... :roll: :x
Opel Vectra 2.0 CDX 1995
140 000km mittarissa (liikaa?)

Enemmän kuitenkin ajoa Volvoilla :)
Zafira
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Zafira »

tappelu, tappelu, tappelu!! :lol:

kasvakaa :roll:
Vastaa Viestiin