Senaattorin tomaatti/sähkö? ongelmia!
- omegamv6manual
- 'Admiral'

Senaattorin tomaatti/sähkö? ongelmia!
Eli kaverilla on -89 senu 3.0 12v automaatti. Vaihtoi cd-soittimen autoon jonka jälkeen: nopeusmittari näyttää nollaa, ajotietokone ei näytä juurikaan mitään vain l/h kulutus toimii, S- merkki vilkkuu mittaristossa, pykälät ei vaihdu pienemmälle D- asennossa, on LAISKA liikkumaan muutenkin... Onko totta että kyseisessä mallissa voisi olla nopeuden mukaan säätyvä volume soittimessa? Joku epäili sellaista, ei ainakaan mulla tietoa. Sattui vaan radion vaihdon jälkeen oikkuilemaan, sattumako lie. Sulakkeet ehjät, Opel-huolto nostaa kädet pystyyn, liekö kiinnostuksen puute. Jos jollain on tietoa, tai hyviä arvauksia, niin tänne vaan! 
itellä juuri samallainen senu, ja tekee välillä sitä et alkaa vilkuttaa sitä ratasvaloo eikä oikee pelaa. cit ku käy heiluttelee niitä releitä konehuoneessa ni alkaa jo kummasti liikkumaan.. oisko teillä voinu esim mankan asennuksen yhteydessä lähtee joku piuha irti mikä menee laatikolle.. ootteko koittanu ilman soitinta pelaako sillon? onko ajotietokoneessa kellon vieressä pieni f kirjain?
- omegamv6manual
- 'Admiral'

Sitäpä juuri meinasin että jos mankalta menee laatikolle jotain piuhoja niin nyt ne ei taida olla ainakaan kytketty. En ollut itse mukana asentelemassa, enkä tiedä enempää... Ja f-kirjaimesta en tiedä. Meneekö mankalta jotain piuhoja laatikkoon ja voiko niiden puuttuminen/väärin kytkentä aiheuttaa moisia oireita??
- Nirtsu
- OCF Member 2019
- Viesti:
piuhat sekasin
mulla oli vastaava onkelma
johtui siitä että olin kytkenyt vahingossa mankan tuulilasi antenille menevän virtajohdon siihen johtoon joka kertoo mankalle nopeuden jolla mankka sit säätää äänen voimakkuutta...
piuha irti ja kaikki toimi taas kuten ennenkin
mun auto on omega 3000 24 automaatti
joten suosittelen tarkistaan kytkökset
mulla oli vastaava onkelma
johtui siitä että olin kytkenyt vahingossa mankan tuulilasi antenille menevän virtajohdon siihen johtoon joka kertoo mankalle nopeuden jolla mankka sit säätää äänen voimakkuutta...
piuha irti ja kaikki toimi taas kuten ennenkin
mun auto on omega 3000 24 automaatti
joten suosittelen tarkistaan kytkökset