Eli tarjolla ois 205/50 16" maborit hintaan 400€ alle, 2.2 astraan. Kannattaako? etsin lähinnä hiljaista rengasta, alkaa jo puskemaan kovista kitkoista ääni läpi.
Tai sitten joku muu vaihtoehto, viisaammat valistakoot. Ei meinaan ole vielä kertaakaan kerenny renkaita osteleen, aina on auto vaihtunut ensin..
Uudet kesänakit->Mabor sportjet? vai mikä
Uudet kesänakit->Mabor sportjet? vai mikä
530DAT M-sport -05
Merkki ei kyllä meikäläiselle sano yhtään mitään ja veikkaisin ettei kovin monelle muullekkaan...
Itse jättäisin kauppaan,jossei mistään saa kokemuspohjaista tietoa ajo-omituisuuksista.
Myyjältä niitä ei välttämättä kannata kysellä,sillä hänen myymä rengas on aina hiljaisin ja paras jne...
Hyväksi koetut ja itsellä tälläkin hetkellä alla marangoni Zeta LineA 215/40/17 kokoa ja olen erittäin tyytyväinen hinta-laatusuhteeseen.
Haluamaasi kokoa rengasmaailmasta 398€/srj...
Itse jättäisin kauppaan,jossei mistään saa kokemuspohjaista tietoa ajo-omituisuuksista.
Myyjältä niitä ei välttämättä kannata kysellä,sillä hänen myymä rengas on aina hiljaisin ja paras jne...
Hyväksi koetut ja itsellä tälläkin hetkellä alla marangoni Zeta LineA 215/40/17 kokoa ja olen erittäin tyytyväinen hinta-laatusuhteeseen.
Haluamaasi kokoa rengasmaailmasta 398€/srj...
Starperformerilla on renkaita 205/40/17 400e/sarja. 16" voi olla jotain reilu 300e. Ihan hyvät olivat ja näköjään W-luokkaa http://www.vannecenter.net/vc_starperformer.htm
Bmw 535 Turbo