kertokaas nyt sitten, että miksi suora 6 kuulostaa erilaiselta kuin V6, eli siis mikä tekee suorankoneen äänestä erilaisen V koneeseen nähden, ite kun en juuri eroja ole huomannut, tosin en sillä korvalla ole päässyt vertaamaankaan.
Kyl se kutosen ääni on mukava,etenkin oman
Eräs bmw:llä ajava tuttuni sano et mun auto kuullostaa ihan bemarilta,mun mielestä se ei kyl kuullosta ollenkaan,tiiä sit.
Mut kyl kuitenkin kireen kasin jytinä vielä vie voiton siitäkin.
Mersun 5-sylinterinen 250D vaparina putkivirityksellä on jotain aivan käsittämättömän ihmeellisen kuulosta.. mielestäni äänet ovat hienot mutta silti niin perseestä . Tosin kyllä turbotettu 6-sylinterinen 300D kuulosti aika makealta
Olen kuullut Opelin, Bemun, Mersun ja monen muun kutosta, mutta hienoin kuulemani ääni oli Stingray Corveten ~7.5l V8. Mllemmista kyljistä tuli suorat noin 15cm halkaisijan putket. Takapyöriltä penkitettiin 610hummaa.
Tyhjäkäynnillä mahanpohjassa tuntui ja kaasua painettaessa ääni oli parempi kuin hyvä seksi.
Tumppi82 Oliko punainen -69, manuaali askilla ko. laitos. Konehuone maalattu vaaleanharmaalla? Jos on sama auto minkä tiedän, niin on mielestäni melko häiriintynyt laitos. 335/35-17 takapyörillä jonkinverran pito-ongelmia