Erillissarjaa vectraan

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
nuhapumppu
'Diplomat'
'Diplomat'

Erillissarjaa vectraan

Viesti Kirjoittaja nuhapumppu »

Elikkä a-veccuun ois erkkasarja hakusessa. mitä 6,5" elementtejä ootte sinne etuoviin tunkenu ja onko menny vaivattomasti paikalleen vai onko ollut lekalla töitä?
olis plussaa ku ei tarvis alkaa ovea leikkelemään ja ikkunaki avautuis ihan alas asti :wink:
noissa 'hyvissä' kaiuttimissa vaan tuppaa toi asennussyvyys olemaan niin suuri että epäilyttää sopiiko kyseiset kaiuttimet sinne oviin.
Oletteko jättäneet alkuperäisen ritilän paikalleen vai ottanut sen irti ja laittaneet jonkin toisen ritilän suojaamaan elementtiä?
Luu
'Senator'
'Senator'

Re: Erillissarjaa vectraan

Viesti Kirjoittaja Luu »

nuhapumppu kirjoitti: noissa 'hyvissä' kaiuttimissa vaan tuppaa toi asennussyvyys olemaan niin suuri että epäilyttää sopiiko kyseiset kaiuttimet sinne oviin.
Noista hyvistä kaiuttimissa yleensä juuri löytyy niitä matalia midbassoja, halvoissa niihin harvemmin törmää.
Matalia sarjoja löytyy esim.: Hertz, infinity, focal...
nuhapumppu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja nuhapumppu »

DLS:n MS6 2-tie oli mielessä.
Asennussyvyys 67mm..jaa-a, meneeköhän
P4
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja P4 »

Itse laittelin vectraani äskettäin peerless d6 erillisarjan. Jonkun verran joutui tekemään töitä että sain midbassot paikalleen. Korokerenkaat tein filmivanerista ja laitoin ne sikafleksillä suoraan peltiin kiinni. Jonkun verran piti suurentaa sitä aukkoa kaiuttimille siitä ovipellistä. Ehkä muutaman millin korkeemmat korokerenkaat kun olisin tehny niin ei ehkä olis tarvinnu tehdä mitään peltihommia, mutta eipä huvittanut tehdä uusia korokerenkaitakaan. Ylimääräistä tilaa ei kaiuttimen taakse jäänyt, mutta ikkunat toimii kuitenkin ihan normaalisti.

Tällä hetkellä ne muoviset ovistaskut ovat vielä irti ja kaiuttimia suojaa erillisarjan mukana tulleet suojaritilät. Pitää vielä miettiä miten hoitaisi homman loppuun saakka. Bitumimattoakin tuli oviin laitettua. Ei enää rämise ovet kovempaa soitettaessa.

Lopputulokseen olen tyytyväinen :)
hercules
'Diplomat'
'Diplomat'
Jäsennumero: 1298
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hercules »

Mä laitoin omaa vekkuu justiinsta infityn 6500 sarjalaisen. Korokepalat olin tehny jo aikasemmin, mutta olikin prkl isompi toi infin midi kuin boschmannin halppispaskat. Noissa diskanteissa luulin olevani fiksu mutta enpä ottanu huomioon eräitä seikkoja. Vois vaikka tähän samaan topicin yhteyteen laittaa kyssärin diskanteista. Odotelkaa kunhan saan huomenna kuvia virityksistä....
Vectra C GTS Turbo
Ikuisuuden projektina Vectra -94 (ex-c20ne) nyk. c20xe White Song
Vastaa Viestiin