et onko porukka tilannu mistä ja millä menestyksellä,, sit oon katellu ja lukenu et jotkut väsää ne ite ja sit myy jossain, mut liekkö sit sopivii ja miten kestäviä., et nyt olis kiva tietää et mistä ja millä hintaa sais semmoset suhteellisen hyvät., ja calikkaan olis hakusessa,,..
mistä hyvä korisarja ???
mistä hyvä korisarja ???
oon nyt katellu korisarjoja mut ku aina ku joku sivu löytyy nii sit ei kuitenkaa tiedä et onkoha laatu millanen ja mitenkähän ulkomailta tilaaminen onnistus.,
et onko porukka tilannu mistä ja millä menestyksellä,, sit oon katellu ja lukenu et jotkut väsää ne ite ja sit myy jossain, mut liekkö sit sopivii ja miten kestäviä., et nyt olis kiva tietää et mistä ja millä hintaa sais semmoset suhteellisen hyvät., ja calikkaan olis hakusessa,,..
riegeriä voin ainakin suositella, meni b-veccuun ainakin isompia muokkauksia
http://www.completos.fi/ <--- tuolta selaileen
http://www.completos.fi/ <--- tuolta selaileen
google.... mut riegeristä ym. on aina kopioita olemassa ja www.tuning.lv on laadukasta kamaa, tosin et saa ite tilattua sieltä mitään. Ellet tietty nouda tai järkkää kimppatilausta.
-
Riisikippo
- Minut on bannattu!
jos riegerin sarjan haluat halvalla niin suosittelen ostamaan tältä henkilöltä.. on myös myynnissä kokonaisia etupuskureita, mutta silloin korisarjan hinta on 390e..
toi riegeri 250e...
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=18219056
toi riegeri 250e...
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=18219056
Juu, voin myös lämpimästi suositella tätä huuto.netissä korisarjoja myyvää kaveria!!
Itse osti ko. tyypiltä aikoinaan sarjan entiseen autooni ja laatu oli mahtavaa "autotalliharrastajan" tasoksi!!
Aikaisemmin ostin myös eräältä toiselta huutonetissä levikkeitä kauppaavalta sälliltä levikkeet ja täytyypä sanoa että käsiini jos tyypin saisin nii kauniin rusetin itselleen näistä "levikkeistä" tekijä saisi..
Mutta tämä nimimerkki "jukkelis" tekee Laatua!!! Ehdottomasti suosittelen näitä korisarjoja jos ei tartte sillä laatumerkillä brassailla!!
Itse osti ko. tyypiltä aikoinaan sarjan entiseen autooni ja laatu oli mahtavaa "autotalliharrastajan" tasoksi!!
Aikaisemmin ostin myös eräältä toiselta huutonetissä levikkeitä kauppaavalta sälliltä levikkeet ja täytyypä sanoa että käsiini jos tyypin saisin nii kauniin rusetin itselleen näistä "levikkeistä" tekijä saisi..
Mutta tämä nimimerkki "jukkelis" tekee Laatua!!! Ehdottomasti suosittelen näitä korisarjoja jos ei tartte sillä laatumerkillä brassailla!!
- 2slow4motion
- 'Diplomat'

- Viesti:
tossa on toi tuning.lv:n suomalainen toimittaja
www.streetstylecar.net
Tuolta löytyy sit jo hiukan villimpää ttelle olen suunnitellu moista
www.tuninghouse.nl
Riegerillä aika suolaset hinnat
www.streetstylecar.net
Tuolta löytyy sit jo hiukan villimpää ttelle olen suunnitellu moista
www.tuninghouse.nl
Riegerillä aika suolaset hinnat
Opel Calibra 4x4 turbo vm. 95
Opel vectra GT vm.90
2Slow4Motion
Opel vectra GT vm.90
2Slow4Motion
aika hienoja mut kyllä aika sillee erikoisia, mut kyllähän jos jonkun tollasen laittas eipähän joka jampalla olis samanlaista jos jonkun noista laittas mitä tuninghousella on., .
perkele ku on inttiin lähtö nyt heinäkuussa ja auto on sillee osina sisusta purrettu ja verhoilun alla, mustalla nahalla olen jo verhoillut takapahvit ja etu ovet olis enää verhoilematta,, suhteellisen helppo on tehä ku ei vaan pidä kiirettä..
perkele ku on inttiin lähtö nyt heinäkuussa ja auto on sillee osina sisusta purrettu ja verhoilun alla, mustalla nahalla olen jo verhoillut takapahvit ja etu ovet olis enää verhoilematta,, suhteellisen helppo on tehä ku ei vaan pidä kiirettä..
-
ooppeli123
- 'Admiral'

- Viesti:
en tiedä onko suomen laajin valikoima... www.autovarusteet.com
Onkohan tuolla firmalla lupa käyttää kuvaa Jarnon vectrasta?2slow4motion kirjoitti:tossa on toi tuning.lv:n suomalainen toimittaja
www.streetstylecar.net
Klikkaa Opel ja niin avautuu mallit ja vectran kohdalla on kovin tuttu auto...