Tarviiko turvavyön pidike purkaa kattoverhoilun irrotuksessa

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
cm-cali
'Senator'
'Senator'

Tarviiko turvavyön pidike purkaa kattoverhoilun irrotuksessa

Viesti Kirjoittaja cm-cali »

Eli saako sen pahvin jotenkin ilman kyseisen osan irrotusta pois?? Ku se turvavyö pilari menee niin ylös kattoon että usko loppuu sen pahvin ehjänä pois saamisessa jos sitä yrittää sieltä taitella.. Ja en senkään takia oo viittiny purkaa sitä turvavyön pidikettä pois, koska eikös se pidä kirisistää momentilla takas??
jaa243
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja jaa243 »

vectrassa ainakin tartti. kuulostaa kyllä erilaiselta :o
Vectra vm. 2006 2,2 direct business line
CaliSport
'Kapitän'
'Kapitän'

irroitus

Viesti Kirjoittaja CaliSport »

Calibrasta puris äskettäin takalasit pois niin piti irroittaa tai ainakin irroitin turvavyön yläältä ja sain muovin pilarista irti. ja takavyöt kanssa että sain katossa kulkevan listan pois. torx pultit taisi olla listoissa.
Pagan
'Admiral'
'Admiral'

Re: Tarviiko turvavyön pidike purkaa kattoverhoilun irrotuks

Viesti Kirjoittaja Pagan »

cm-cali kirjoitti:Eli saako sen pahvin jotenkin ilman kyseisen osan irrotusta pois?? Ku se turvavyö pilari menee niin ylös kattoon että usko loppuu sen pahvin ehjänä pois saamisessa jos sitä yrittää sieltä taitella.. Ja en senkään takia oo viittiny purkaa sitä turvavyön pidikettä pois, koska eikös se pidä kirisistää momentilla takas??

Jouduikko purkaan ne alkuperäsen hälyn anturit kanssa? Vai pitäiskö sen taittua jotennii ohi sieltä mulla meni ainakin käpy sen purkamisessa ja annoin olla. Vaikka oishan se ihan luukku ihan kiva keskittää näin lomia ootellessa.
Calibra 2.0 8v vm91 (ollu)
Vectra B -99 2.0 Automaatti (nykyään)

Paljon on tinattu paljon on pilattu
cm-cali
'Senator'
'Senator'

Ei mulla oo orkkis hälytintä/antureita.. Mut ei kellään niitä momentteja löytys??
teppo42
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja teppo42 »

Muistaakseni G-Astrassa se muoviläpyskä siinä B-pilarissa lähtee kyllä sen verran sivuun että mitään turvavyön ruuveja ei tarvinnut aukoa. Siellä oli joku muovihärpäkehomma jolla se turvavyön korkeussäätö toimi... Mutta jos muistan väärin niin ei kyllä ole mulla sitten millään tunnetulla momentilla mikään ruuvi kiinni siellä...
kantti_GSI
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja kantti_GSI »

kyllä huonosti on asat jos rupeat turvavöitä momenttiin kiristämään.. luulis elämässä olevan jotain tärkeänpääkin...
Kadett GSI 2.0 16V
cm-cali
'Senator'
'Senator'

Se ei ollutkaan varmaa tietoa että pitääkö kiristää momentilla.. :D Ja siit turvavyön korkeussäädön muovihärpäkkeestä sen verran että se pultti jota oon aukasemassa löytyy sen alta.
Fmon
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Fmon »

Mä purin just keväällä verhoilun, kun vaihdoin kattoantennin jalustan veccuun. Ja jouduin irrottamaan turpavyöt, takaisinkiinnitys tehtiin oikean käden koukistaja-momentilla 8)
jaa243
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja jaa243 »

soita opelille ja kysy momentti
Vectra vm. 2006 2,2 direct business line
Vastaa Viestiin