Otsikko on ehkä hieman turhan räikeä mutta vastauksia tarvittaisiin pikaisesti!
Elikkä jos otetaan esim. 1.8 c asconan etujarru satulat, niin miksi niitä muka ei saisi halkaista ja jos halkaisee niin mitä merkitystä sillä olisi? Tällaista kyselen koska tuli otettua veljen asconasta jarrut ja veli lomille päästyään tuumasi että tuskin toimivat enää halkaisun takia.... Elikkä enemmän tietävät voisivat kertoa lisää.
**Opeleiden jarruista!!!** Ascona/Kadett/Vectra
**Opeleiden jarruista!!!** Ascona/Kadett/Vectra
Ei paremmasta väliä
Tuota mieltä itsekin olin niitä irrottaesaVilderi kirjoitti:Asiasta mitään tietämättä...
Eikähän satulat saa halkasta, vaihtaa vain kuluvat osat ja vetää oikeeseen momenttiin.
Melkein yhtä tyhmää alkaa väittämään että kantta ei saa irrottaa lohkosta
Sinänsä kyllä omaa tyhmyyttä tuli ne kahtia laitettua, koska se oli vain turhaa työtä eikä ollut edes mitään hyötyä, mutta ne jarrut kyllä toimivat moitteettomasti kuten tulikin ajateltua eli vanhempi veli oli jälleen väärässä
tuota meniköhän mulla jotenki ohi mut miten 1,8:n jarrut halkastaan???
eiks ne oo samanmoiset ku 2.0i delcot???
ja jos ne ny halkasta ni ei ne siitä hajoa...
haverickyki mulla sano joskus että älä halkase niitä takajarruja ja eipä noi oo vuotanu vaikken saanukkaan hommattua uusia tiivisteitä niihin...
eiks ne oo samanmoiset ku 2.0i delcot???
ja jos ne ny halkasta ni ei ne siitä hajoa...
haverickyki mulla sano joskus että älä halkase niitä takajarruja ja eipä noi oo vuotanu vaikken saanukkaan hommattua uusia tiivisteitä niihin...

Niin no suoralla, mutta entäs mutkaan...