opel omega 3000 käy kuumana.
opel omega 3000 käy kuumana.
Eli mikäköhän vois auttaa ku tuntuu käyvän lämpösenä toi omega.
Siihen on termari ja vesipumppu vaihdettu noin kuukaus sitten.
Olen kokeillu syylärin puhistusmömelillä mut ei auttanu.
Voisko kansipahvi olla menny?
Siihen on termari ja vesipumppu vaihdettu noin kuukaus sitten.
Olen kokeillu syylärin puhistusmömelillä mut ei auttanu.
Voisko kansipahvi olla menny?
mikäli laitot orggis termarin 92/107c niin se aukeaa kokonaan vasta 107 astessa.ja jos autosi on vm.86-89 nii niissä toi lämpömittari näyttää että kavis kuumempana enemmän ku noissa tuoreemmissa.paisarin korkit alkaa vuotamaan(ei pidä painetta) vanhemmiten varsinkin mustat.ja noissa omegoissa noi paisarit halkeaa myös aika usein siitä korkin jengoista eli nesteen kuumentuessa(tulee painetta) rupee vuotaa varsinkin silloin ku sammuttaa auton. toki sulla voi olla pahvikin palanut.
?! kirjoitti:mikäli laitot orggis termarin 92/107c niin se aukeaa kokonaan vasta 107 astessa.ja jos autosi on vm.86-89 nii niissä toi lämpömittari näyttää että kavis kuumempana enemmän ku noissa tuoreemmissa.paisarin korkit alkaa vuotamaan(ei pidä painetta) vanhemmiten varsinkin mustat.ja noissa omegoissa noi paisarit halkeaa myös aika usein siitä korkin jengoista eli nesteen kuumentuessa(tulee painetta) rupee vuotaa varsinkin silloin ku sammuttaa auton. toki sulla voi olla pahvikin palanut.
Tästä viisastuin paljon.
Mistä näistä aina tietää ku ei oo kauan ollut tää kosla ja tää on ensimmäinen tätä laatua...
Kiitos paljon sinulle.
Sulla se on 'väärässä', tai ei ainakaan kaikkeist parhaassa mahdollisessa paikassa. Etuvetokikottimissa se on yleisesti jossain kohti syylaria, cih-lohko-omegassa lienee aina alkuperäisesti vesipumpulta ylös lähtevässä pikkuletkussa joka menee sisälämppärin kennolle. Tärkeintä että se on paikassa, jossa jäähdytysneste kiertää kunnolla moottorin ollessa kuuma/ylikuuma, joten paikkoja on loppupeleissä monta mihin sen voi laittaa.jaan kirjoitti:Ja sitten missä sähköflektin anturin kuuluis olla oikeasti.
Mulla se on siinä paisuntasäiliöstä lähtevässä letkussa????
ot: Aika harvassa omegassa on tehtaalta lähtiessä ollut sähköflektiä jäähdytysnesteelle.