Minkä värisiä ledejä sisustassa?

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
djtonzah
'Diplomat'
'Diplomat'

Minkä värisiä ledejä sisustassa?

Viesti Kirjoittaja djtonzah »

Eli minkä värisiä ledejä teillä on sisustassa? Pitäisi parin päivän sisällä tilata ledejä, enkä tiiä mitä värejä ottaisin. Olen miettinyt sinistä ja ultra-violettia..

Parempi puolisko ehdotti kirkkaita, mutta ne ei oikeen meinaa nappaa ku pitäis olla väriä.. :D

Osa sisustasta on maalattu violetti->vihreä kameleonttimaalilla, joten mietin sen takia tota violettia..

Mielipiteitä kaivataan ja kokemuksia eri väreistä.. :)
Corsa OPC -09
VecculiOoppeli
OCF Member 2017

Viesti Kirjoittaja VecculiOoppeli »

Itellä on sinisiä ledejä pitkin kojelautaa ja mittaristossa. :wink: Ihan mukavaltahan nuo näyttää. Päivänvalossa näkyy hiukan himmeästi mut illalla onkin sit ihan eri juttu. :) Harmi ku ei oo mitään kuvia laittaa niin näkisit. Se violettihan vois varmaan sopia kun olet sillä muutenkin jo maalaillut sisustaa.
Vectra A V6
Corsa E OPC
Cupra Born
ipa
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: Minkä värisiä ledejä sisustassa?

Viesti Kirjoittaja ipa »

djtonzah kirjoitti: Osa sisustasta on maalattu violetti->vihreä kameleonttimaalilla :)
no kuinkas se maalaus onnistui?

minulla on pari punaista lediä valaisemassa tiskiä. halpahallista löytyneitä spotteja. (ja autokin on punainen)
djtonzah
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: Minkä värisiä ledejä sisustassa?

Viesti Kirjoittaja djtonzah »

ipa kirjoitti:
djtonzah kirjoitti: Osa sisustasta on maalattu violetti->vihreä kameleonttimaalilla :)
no kuinkas se maalaus onnistui?

minulla on pari punaista lediä valaisemassa tiskiä. halpahallista löytyneitä spotteja. (ja autokin on punainen)
Omasta mielestä toistaiseksi menny ihan hyvin. Enää olisi jäljellä lämmönsäätöpaneelin maalaus, jonka maalaan tänään. Ratin alempi muovi oli ensimmäinen osa jonka maalasin niin siihen ei tullut efektiä hirveästi, mutta ei se haittaa ku sehän on aika piilossa.

Mites ootte laittanu noita ledejä? Ootteko tehny ihan omia viritelmiä vai miten ootte laittanu? Pitäis nopeasti jatkaa hommia että saan joskus ton sisustan kasaan.. :) Pitäisköhän sitä sitten testaa tota violettia, voihan ne tarvittaessa vaihtaa jos ei näytä hyvältä vai oliskohan se sininen parempi..ei osaa päättää.. :D
Corsa OPC -09
VecculiOoppeli
OCF Member 2017

Viesti Kirjoittaja VecculiOoppeli »

Ihan muovikantaisia ledejä omilla virityksillä. Ne ei oikein passanneetkaan ni piti laittaa sopimaan. :wink: Aika helppoa kuitenkin ku kolvailee vaan johdot kiinni.
Vectra A V6
Corsa E OPC
Cupra Born
KapanderMaster
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KapanderMaster »

Itse pistin joskus C asconaan punaisilla superkirkkailla ledeillä mittarivalot ja "keskikonsolin" (jos sitä sellaiseksi voi nyt kutsua) Jalkatilaan pistin myös samanmoiset ledit. Muistaakseni viisi lediä molemmille puolille ja aika helmi siitä tuli! :D ootko ajatellu pistää kylmäkatodiputkia?
ekto
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ekto »

Itellä ledit katossa ja katodit penkin alla.

Jos kiinnostaa, niin tuolta voi käydä lukemassa asennuksesta.
Onhan siellä muutama kuvakin:

http://vectra.desteem.org/

Projektit -> Kylmäkatodi
jarksi
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarksi »

Omassa on valkosia superkirkkaita ledejä eri puolella. Mutta valohan ei ole valkoista, vaan vaalean sinertävää. Eli mittaristo, etu- ja takajalkatilat, itse tehty etukattovalo, sekä takana vielä kolme erillistä valaisinta. Kaikissa siis samaiset valkoiset superkirkkaat ledit. Pimeässä aika hulppean näköista, vaikka itse sanonkin. ;)

Aikomuksena vielä laitella oviin ja kynnyslistoihin muutamat, kunhan saan muut hommat alta pois.
Rouheaa, jämerää, talonpoikais- ja viikinkityyppistä huonekalua ynnä muuta puusepäntuotetta:

www.puustikki.fi
Vastaa Viestiin