Jarrupala anturi

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Vectra-Sport Tuning
'Kadett'
'Kadett'

Jarrupala anturi

Viesti Kirjoittaja Vectra-Sport Tuning »

Olisikos kenelläkään tietoa että millä saa ajotietokoneeseen tulevan jarrupalojen kuluneisuudesta tulevan varoituksen pois? Auto on Vectra B. Olen vaihtanut juuri uudet levyt+palat mutta herja tulee silti...Auttaako jos nykäsee koko piuhan pois, vai onko siihen olemassa jokin helppo korjaus niksi?

Kiitoksia vinkeistä jo etukäteen :)
Nikson
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Nikson »

Osta uusi piuha. Vectra A:han se maksaa 18€ kappale alkuperäisenä. Se voi olla jostain poikki.
Vectra A GT C20XE -94
ascona_c
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja ascona_c »

Toimiva, mutta ei välttämättä niin hyvä keino: Yhdistä johdot keskenään.
ouppelixi
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja ouppelixi »

akunkenkä irti noin 10 sekunniksi, pitäisi nollautua tuo herjaus, ainaki mulla tepsi.. 8)
Ascona 2.0 S vm. 1980
Woody
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Woody »

ouppelixi kirjoitti:akunkenkä irti noin 10 sekunniksi, pitäisi nollautua tuo herjaus, ainaki mulla tepsi.. 8)
ei toimi jos niissä antureissa on jotain vikaa...joko vaihtaa uudet tai sitten poikki ja johonpäät yhteen...
D-Ma
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja D-Ma »

Ulospäin oli omassa Ompussa ehjät, mutta anturin vaihdolla hävisi ongelma. Pari noita maksoi Motonetissä jonkun 30e vai oliko vajaa.. Ei paha ja helppo vaihtaa itsekin. ;)
Woody
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Woody »

D-Ma kirjoitti:Ulospäin oli omassa Ompussa ehjät, mutta anturin vaihdolla hävisi ongelma. Pari noita maksoi Motonetissä jonkun 30e vai oliko vajaa.. Ei paha ja helppo vaihtaa itsekin. ;)
Varmaan vajaa, kun ne taitaa olla jotain 8 ekua kipale 8) Itse toteutin tuon poikki ja päät yhteen. Kyllä sen sitten kuulee koska palat loppu.. :lol:
D-Ma
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja D-Ma »

Heh, totta tuhiset, kuitissa kun sattui olemaan tarkestelun jälkeen myös esim. CRC ja mattamusta roina purkki.. :oops: :roll:
Vastaa Viestiin