Vetokoukun irroitus A vectra... Kiire!

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
TuKe88
'Admiral'
'Admiral'

Vetokoukun irroitus A vectra... Kiire!

Viesti Kirjoittaja TuKe88 »

Eli kuinkas toi koukku pitäs irrottaa? Lähinnä se on ongelmana et irrotetaanko vaan siitä mihin koukku menee kiinni sellaseen palkkiin muttereil vai irrotetaanko se palkkiki rungost? Vähä huonosti selitetty mut yrittäkää ymmärtää :oops: Ja ste viä et takapuskurii ei varmaan tartte irrottaa vai tartteeko Ja sitten viel voi antaa vinkkejä kuinka saan todella ruostuneet pultit auki? :roll:
TuKe88
'Admiral'
'Admiral'

Niin ja sitten viä et mistä mahtaa lähtee sen vetokoukun vieres olevan pistokkeen mistä otetaan virta peräkärryn valoille niin se johdot irti? eikö ole ollenkaan liitintä?
ipa
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja ipa »

minun autossa sähköt oli laitettu rosvoliitimillä vasemman takavalon läheltä menevään johtonippuun. eli ei ollu liitintä.

vetokoukkujen kiinnitys vaihtelee merkeittäin. omassa oli kaksi pulttia pohjan läpi per puoli ja yhdet kiinitykset meni jonnekkin puskurin kiinnityspulttien alle.

minun autosta piti löysätä puskurin kiinikkeitä ja irroittaa pakoputken kumikannatin että koukun sai pujoiteltua pois.
TuKe88
'Admiral'
'Admiral'

Kyllähän se sieltä pois lähti kun aikani leikin ruosteisten muttereiden kanssa ja sillee... Virrat oli otettu juuri niillä rosvoliittimillä, paitsi oli otettu molemmilta puolilta ... Heti parani auton ulkonäkö :D Mulla lähti ilman pakoputken kumikannattimen irti ottamista ja oli kaks pulttii läpi pohjast ja kaks puskurin kiinnikkeiden vierest läpi...

Mitä niille reijille pitäs tehä mikkä sinne kontin pohjaan ny jäi? Voiko pistää vaan jonku tulpan vai pitäsköhän hitsauttaa ne umpeen?
Vastaa Viestiin