b-omppu ja radion asennus
b-omppu ja radion asennus
milläs saan mahtumaan oman mp3-soittimen sinne vakiomankan tilalle? iso liitin ottaa kiinni sen verran ettei mahdu. enkä saa liitintä millään irti, että vois vaihtaa paikkaa. apuja kaikilta jotka on mankan vaihtanu
Minulla on ongelma, sitä on aina liian vähän
??
Minkälaista mankkaa sinne olet ahtamassa? Mulla meinaan meni Alpine heittämällä, iskin vaan liittimet kiinni ja pistin jenkkaa tulemaan ja jalalla koreaksi..
Tietysti sai mankan kiinni laittaessa varovasti niitä piuhoja sinne sisään ujuttaa, mutta meni kuitenkin.
Miten sulla takkuaa se tarkemmin? Siis se Ompun oma liitin (vetää 3kpl vakio riviliittimiä joista yks ainakin snadimpi -> vaihtajan ohjaus ja virta) ei mahdu takaisin sisään kun olet laittanut poppiksen liittimen siihen kiinni ja antenni johdon kiinni antenni piuhaan?
Minkälaista mankkaa sinne olet ahtamassa? Mulla meinaan meni Alpine heittämällä, iskin vaan liittimet kiinni ja pistin jenkkaa tulemaan ja jalalla koreaksi..
Tietysti sai mankan kiinni laittaessa varovasti niitä piuhoja sinne sisään ujuttaa, mutta meni kuitenkin.
Miten sulla takkuaa se tarkemmin? Siis se Ompun oma liitin (vetää 3kpl vakio riviliittimiä joista yks ainakin snadimpi -> vaihtajan ohjaus ja virta) ei mahdu takaisin sisään kun olet laittanut poppiksen liittimen siihen kiinni ja antenni johdon kiinni antenni piuhaan?
Omega MV6 -94

Itselläni se lähti takaa vetämällä. Eli kun oli se wanha kehikko ulkona ja sitten veto sieltä takaa. Mun mielestä siellä alkup.kehikossa ei oo tarpeeksi tilaa poppikoneelle ja sille liitin sekamelskalle..
Olet varmaankin sitten irroittanut "repimällä" sen vanhan poppiksen? Vai käytitkö niitä ulosveto "kahvoja"? Itse kävin lainaamassa kahvoja MasterFitin pikahuollosta..
Olet varmaankin sitten irroittanut "repimällä" sen vanhan poppiksen? Vai käytitkö niitä ulosveto "kahvoja"? Itse kävin lainaamassa kahvoja MasterFitin pikahuollosta..
Omega MV6 -94

Heh, nyt en uskalla luvata. Itselläni muistaakseni tuli koko kehikko ulos ihan nätisti vetämällä kun oli kahvoilla poppis vetäisty. Kunhan et riko konsolia.. 
Itsekin aluksi ajattelin pitää ton alkuperäisen, kun oli niin siisti kotelo, mutta Alpinessa on keskellä kimppu ja ei oikein napannut siihen alkup. pakettiin..
Itsekin aluksi ajattelin pitää ton alkuperäisen, kun oli niin siisti kotelo, mutta Alpinessa on keskellä kimppu ja ei oikein napannut siihen alkup. pakettiin..
Omega MV6 -94

Ota tupakansytytinkotelo auki, irrota tuhkiksen kaukalo, tähtipää meisseli käteen ja avaa keskeltä tuhkiksen takaa yks ruuvi. Sen jälkee lähtee koko tuhkishärveli käteen ja sieltä paljastuu 2 tähtipääruuvia lisää, avaa ne. Sitten kampeat kaikki 4 ilmastoinnin nuppia irti ja avaat niiden takaa paljastuneet ruuvit. Sitten lähteekin koko keskikonsolikeksintö käteen ja pääset irrottamaan alkuperäisen kehikon ja samalla saat ujutettua piuhat paremmin. Aikaa menee n 5 min kun harjoittelee muutaman kerran 
anna mennä vaaWoody kirjoitti:Kyllä minun teki mieli potkia uusi mankka paikoilleen, sen verran kivesti....Statics kirjoitti:Mun ei ainakaan tarvinnu kun tunkee metalliliuskat sinne ja vetää vaa vähä normaalia isomalla voimalla niin hyvin tuli :pEi meinannu mahtua mihinkään vääliin se molkero liitin.
Sama vika rahikaisella, se omen mankan kehys lähtee irti kun kääntää ne klipsit pois edestä ja sit vetäisee, sille iso liittimelle on sellainen pikku lokero siel pohjassa minne se mahtuu...
Volvo V90 D4 business momentum -17
Opel Insignia GrandSport -18
Opel Astra K 1.6T -18
Ford Transit Custom -16
Kadett E Modena flash -88
Opel Insignia GrandSport -18
Opel Astra K 1.6T -18
Ford Transit Custom -16
Kadett E Modena flash -88
mullakin meni heittämällä uus mp3 mankka kiinni, MUTTA, miksi nopeusmittari ei toimi samaan aikaan kun mankka on päällä?? liittyykö jotenkin ajotietokoneeseen? sekin sekoilee vähän.. + jos auto on paikallaan ja valot laittaa pois, niin mankka vaihtelee "tel mute" tilaa ja normaalia nopeasti, eikä siten soita mitään!
osaako kukaan sanoa missä vika?
osaako kukaan sanoa missä vika?
Omega MV6 -94