Opelin korjaus ulkomailla/Riika

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
JyrkiK
'Agila'

Opelin korjaus ulkomailla/Riika

Viesti Kirjoittaja JyrkiK »

Onko kokemuksia Opelin korjauttamisesta Riikassa? Itse jouduin muutama vuosi viemään silloisen Volvon Pärnussa korjaamolle ajettuani matkalla kuoppaan. En muista mitä sille tehtiin mutta lasku oli mitättömän pieni vaikka työ tehtiin klo 20-22 välillä maanantai-iltana.

Nyt olen menossa Riikaan ja ajattelin teettää peltihomman siellä. Laajuudeksi on muualla kuin merkkiliikkeessä arvioitu noin 800 euroa. Olisi samalla autolle vartioitu paikka sen sijaan että maksaa siitä erikseen kaupungin keskustassa. Aikaakin kun on tuolle korjaukselle kun tarkoitus on viipyä viikon verran.

Eli onko kokemuksia hinnasta, aikatauluista, niiden pitävyydestä ja erityisesti laadusta?
Racoon
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Racoon »

en tiedä Opelista, mutta mulla oli Ford merkkihuollossa koneenvaihdossa Riikassa. Aikataulu piti, oli jopa nopea ja hintakin piti, kun se oli sovittu etukäteen. Työn viimeistely ei ollut kovin hyvä. Kokonaisuudessaan olin projektiin tyytyväinen.
Myöhemmin eri matkalla hain samasta putiikista osia ja paskan myivät, mutta oli liian kaukana että olisi voinut mennä valittamaan.

Uskon, ettei suurempia ongelmia tule, jos jätät päivän tai pari pelivaraa ja vielä parempi, jos saat hinnan sovittua etukäteen.

Toi parkkipaikka oli hyvä oivallus :)
Vastaa Viestiin