G astran peilit?

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Kunja
'Admiral'
'Admiral'

G astran peilit?

Viesti Kirjoittaja Kunja »

tietääkö kukaan miten astra g:n ite peili osan saa irti siitä kuoresta, sen korin värisen muovin saa mutta ite peili ja kone?? kuvia jos löytyy.
teppo42
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja teppo42 »

Tarkoitat varmaankin taustapeiliä? Itsellä sama ongelma, just kymmenen minuuttia sitten peruutin sen kuskin puolen peilin paskaksi ja se tarttis nyt saada irti. Ei uskalla hirveesti repiä että ei riko vielä enempää jotain. Katselen nyt vielä josko hakemalla löytyisi tietoa...
teppo42
'Admiral'
'Admiral'

Ei oikein tunnu löytyvän täältä eikä edes kuukkelilla. Ja näyttää myös siltä, että on vähän epäselvää että onko kyseessä taustapeili vai peruutuspeili. Onko taustapeili se joka on auton sisällä ja peruutuspeilit on auton ulkopuolella, vai toisinpäin? :oops:
Kunja
'Admiral'
'Admiral'

Noniin saatiin irti, se peili lähtee irti kun varovasti repii ulos päin ylhäältä, on kiinni sellasella pallolla (3kpl) sellasessa kolossa. laita meilis niin pistän kuvia.
teppo42
'Admiral'
'Admiral'

Taidetaan puhua eri peileistä. Minä siis tarkoitan niitä peilejä joita löytyy auton ulkopuolelta. Eli minun kielessä siis peruutuspeileistä. Se sisällä oleva on mielestäni taustapeili.

No mutta, sain omanikin irti. Sisäpuolelta lähtee se diskanttipalikka vetämällä irti, ja siellä on sitten kolme ruuvia joilla se koko peilisysteemi on siellä kiinni. Itse peilikompleksin purkaminen olikin sitten aikamoinen juttu sinänsä, pelottaa jo etukäteen se kun se pitää kasata uudelleen...

Siellä on sisällä sellainen alumiininen runko, joka oli mulla nyt siis mennyt aika siististi poikki. Nyt tarttee sitten löytää jostain joku joka pystyy alumiinia hitsaamaan, ja toisaalta pitää toivoa että poliisi ei huomaa että multa puuttuu toinen peili autosta. Melkein kyllä veikkaisin, että siellä on jonkunlainen murtuman alku ollut jo ennen tätä omaa törmäilyä, koska mitenkään hirveän kovaa en sitä peiliä kolhaissut. :-?

Ooppeliliike kehtaa pyytää 250 egee uudesta peilistä, joten sille tielle en ihan hevillä tosiaankaan lähde. Toki jos jollakulla on peili myynnissä PALJON halvemmalla, niin eikun privaa...

Koitan yrittää muistaa ilmoitella miten korjaus etenee, tai ei etene. :cry:
badi
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja badi »

vakuutusyhtiöiden varastolla näkyisi olevan vas peili G-astraan h.100€...tossa on linkki..http://www.autovahinkokeskus.fi/
badi
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja badi »

Osan nimi

V.PEILI

Merkki ja Malli

OPEL ASTRA 98-

Vuosimalli

1999

Toimipaikka

Espoo (p. 010 7737 530)

Alin hinta

100

Osia varastossa

1

Ovien lkm

4

Korityyppi

SED

Laatuluokka

A2

Vaurio/huomautus

SÄHKÖ/ T.SIN
Kunja
'Admiral'
'Admiral'

pine
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja pine »

www.varaosahaku.fi taitaa kattaa aika hyvän satsi purkaamoja ympäri maan.
teppo42
'Admiral'
'Admiral'

Aika hyvin löytyi tuolla varaosahaulla, mutta hintaa on edelleenkin aika perkeleesti. Siis kympillähän mä sen osan haluaisin. Korjaaminen vaikuttaa kyllä tällä hetkellä vaikeelta. Plääh. :(
Vastaa Viestiin