Mitkä laadukkaat madallusjouset???
Mitkä laadukkaat madallusjouset???
Elikkäs... tarkoitus olisi hankkia -40mm madallusjouset Vectra B -98 malliin.
Mitä Merkkiä kannattaa harkita, mikä siis laadukas ja hinnaltaan kohtuullinen?
Opelilla minulle kehuttiin tuon mallin olevan jo orkkista matalampi tuon -30mm joten kyllä siihen tuo -40mm tarvis sitten hommata jos jotain aikoo.
Opelilla minulle kehuttiin tuon mallin olevan jo orkkista matalampi tuon -30mm joten kyllä siihen tuo -40mm tarvis sitten hommata jos jotain aikoo.
Opel Vivaro 2.5 Dti 160hp 400Nm -03
* * www.pev-projects.com * *
-
tuholainen
- 'Admiral'

-
AussiVectra
- 'Senator'

itte laitoin H&R -30 tai 40mm, cup kit. hyvat ajaa ja varsinkin liimasilla renkailla pysyy rajusti tiessa. etupspoilerin alareuna tiesta 125mm joten en menis yhtaan matalammmalle. tosin taytyy sanoo etta meno on vahan toyssyista mutta riippuu renkaista. jos tekisin sen uudestaan ostaisin Bilstein ja Eibach paketin vaikka onkin kalliimmat. (jai kummallinen kolahdus vasempaan etujouseen eika vikaa loydy, iskari???)
Hanski
Hanski
Weitec -40mm jouset sitten heitin eteen... takaa en vielä ole vaihtanut kun katsoin tarpeettomaksi vaihtaa niitä vielä.
Opel Vivaro 2.5 Dti 160hp 400Nm -03
Vähän kyl menee ohi aiheen. Mulla on konin säädettävät iskarit tollasessa G astrassa alla H&R:n -40mm jousien kanssa. Ajettavuus on kyllä ihan hyvä, mutta etuiskarit eivät tahdo kestää. Tämä johtuu siitä että noita iskareita kunnostetaan ja myydään uusina, mutta kunnostuksen yhteydessä vaihdettava jäykkyyden säädön o-rengastiiviste ei tahdo paikalla pysyä (näin ainakin minulle on kerrottu, että se on hankala laittaa paikoilleen tjsp.. jonka takia iskunvaimennin alkaa yläpäästä vuotaa). Tiedä sitten jos muidenkin valmistajien iskareissa on samoja ongelmia.Aslak79 kirjoitti:Osta Konin Sport Kit, maksaa 797 eeroo tohon autoon ja on takuulla hyvät ellei parhaat... madalluksissa 2 vaihtoehtoo 25 tai 35mm. Pakettiin kuuluu jouset ja iskarit (säädettävät). Ajettavuus on kuulemma tolla paketilla erinomainen, kertoo poijjaat kylillä
Re: Mitkä laadukkaat madallusjouset???
Miksi se on 30mm matalampi???BigB kirjoitti:Elikkäs... tarkoitus olisi hankkia -40mm madallusjouset Vectra B -98 malliin.
Weitec menee liian alas ja jouset kuoleentuvat, putoaa lisää.Eli weitec ei toimi opelissa kuten audissa tai volkkarissa.
Itse vein konin jouset takaisin liikkeeseen, pudottivat etupäätä 1,5cm...Eikä ole vanhat jouset lintassa.
Coiloverit hankin, mutta kyllä varmaan eibach+bilstein on hyvä yhdistelmä.
A4 Tdi