Ääni ei muutu rattia kääntäessä, joten se voisi olla takapyörä. Välykset on kunnossa, eikä niihin ole tarvinut puuttua. Onko mitään hyvää nixiä, jolla huonon laakerin voi paikallistaa? Edessä ainakin on niin ison työn takana, että jos sitä alkaa tutkimaan, niin samalla sen vaihtaakin, mutta entäs takana? Kyllähän sen yleensä näkee laakerista, jos sen ottaa irti, pesee ja kuivaa, mutta jos niitä alkaa arvailemaan, niin se viallinen on taatusti se viimenen, jonka mä puran
Pyöränlaakeri jollottaa, mutta missä?
Pyöränlaakeri jollottaa, mutta missä?
Calibrassa selvästikin on pyöränlaakeri kulahtanut ja pitää ääntä. Ääni ei ole vielä kova, mutta sen erottaa selvästi. Kun istun takana ja kuuntelen, niin ihan selvästi se on takapyörän laakeri, mutten pysty sanomaan kumpi puoli. Edessä istuessa olen varma, että se on etupyörä, mutta ei osaa sanoa kumpi. Ääni jotenkin kaikuu niin, ettei millään saa selville mistä se tulee.
Ääni ei muutu rattia kääntäessä, joten se voisi olla takapyörä. Välykset on kunnossa, eikä niihin ole tarvinut puuttua. Onko mitään hyvää nixiä, jolla huonon laakerin voi paikallistaa? Edessä ainakin on niin ison työn takana, että jos sitä alkaa tutkimaan, niin samalla sen vaihtaakin, mutta entäs takana? Kyllähän sen yleensä näkee laakerista, jos sen ottaa irti, pesee ja kuivaa, mutta jos niitä alkaa arvailemaan, niin se viallinen on taatusti se viimenen, jonka mä puran
- opeltuning
- 'Senator'

Noi laakerit kannattaa kokeilla silleen, et samalla kun pöyrität rengasta ilmassa kuuntelet laakeripesää jollain esim puuriman pätkällä. Pelkästään korvalla kuuntelemalla ei välttämättä erota jos ei laakeri ole ihan loppu. Puu johtaa ääntä sen verran hyvin, että sillä kuulee rahinat pienemmässäkin "vauhdissa".Racoon kirjoitti:Eipä löytynyt. Nyt alan epäillä vetoniveliä, koska niistähän tulee joskus semmonen ääni, ettei laakeriviasta erota. Mites asia tutkitaan?opeltuning kirjoitti:kulma kerrallaan ylös ja rengasta pyörittämään, kyllä se paska laakeri silleen löytyy.
Praise the Lord and pass the ammunition!!