Opel Corsa b gsi
Opel Corsa b gsi
Tietääkö kukaan muuttuiko corsa b gsi vuosimallin 97 jälkeen muuten kuin puskureiden osalta?
Siis esim. eroaako vm 94 ja 2000 miten toisistaan?
Siis esim. eroaako vm 94 ja 2000 miten toisistaan?
Ainakin uudemmista GSi Corsista jäi samlla tavalla levikkeet pois kuin GSi Astrastakin, mutta muuta eroa en nyt niissä puskureissa muista kuin että ne puskurin yläosat ei ole uudemmassa mallissa korin väriset, vaan muovin harmaat, ja etupuskurissa taisi se maski muuttua irrotettavaksi malliksi..
Sittenhän myös moottori muuttui samalla C16XE:stä (109HP) vähäpäästöisemmäksi X16XE (106HP) moottoriksi..
Mutta tollaisia eroja nyt ainakin mun muistaakseni, joku saa korjata jos tuli virheitä..
Sittenhän myös moottori muuttui samalla C16XE:stä (109HP) vähäpäästöisemmäksi X16XE (106HP) moottoriksi..
Mutta tollaisia eroja nyt ainakin mun muistaakseni, joku saa korjata jos tuli virheitä..
Joskus ajat sitten oli täällä puhettakin siitä että onko toi C16XE kone myös ecotekki mutta muistaakseni olis päädytty siihen että suurimman osan mielestä toi ei oo Ecotekkone, vaan vasta se se X16XE olis, mut varmaa vastausta ei muistaakseni silloin tullut..
Mulla ei itelläni ollu -93 GSi corsassa ollenkaan kylkilistoja, en tiä oliks ne sit joku aikasempi omistaja ottanu pois vai kuinka, mut aika monesta GSi:stä ne näyttäis puuttuvan..
Mulla ei itelläni ollu -93 GSi corsassa ollenkaan kylkilistoja, en tiä oliks ne sit joku aikasempi omistaja ottanu pois vai kuinka, mut aika monesta GSi:stä ne näyttäis puuttuvan..
jo vuonna -96 vuonna ei ollut enää levikkeitä Gessissä. Puskurit ja lokarinlevikkeet olivat mustan muovin väriset. Moottorikin taisi vaihtua samana vuonna.laa kirjoitti:Ainakin uudemmista GSi Corsista jäi samlla tavalla levikkeet pois kuin GSi Astrastakin, mutta muuta eroa en nyt niissä puskureissa muista kuin että ne puskurin yläosat ei ole uudemmassa mallissa korin väriset, vaan muovin harmaat, ja etupuskurissa taisi se maski muuttua irrotettavaksi malliksi..
siis mitkä vanhan malliset? ai -94 vuoden gsi corsan puskurit -96 vuoden tai uudempii puskureihin? Tietääkseni -96 vuoden (ja sen jälk. aina C koriin asti) gsi:n puskurit ovat samanlaiset kuin -94 vuoden.JaH kirjoitti:Olen tekemässä syksyllä opel corsa gsi -94 "päivitystä" ja kyselisin nyt kiinnostaisiko ketään vaihtaa nämä vanhan mallin ns. isot puskurit sellaisiin uudempiin ja pienempiin eli vm 96-2000 Gsi puskureihin?