Noin puoli vuotta sitten tilasin Pioneer DEH5600MP Caraudiolta. Soitin maksoi toimituskulujen kanssa 192 euroa, kun täällä olisi maksanut n. 400. Eli kyllä tuolta tilaamalla yllättävän paljon säästää.
Soitin tuli n. viikon päästä tilauksesta, mielestäni ihan inhimillisessä ajassa
Autostereoiden hinnat Suomessa? JVC, Sony
-
nuhapumppu
- 'Diplomat'

Esimerkiksi Sonyn laitteissa on Euroopanlaajuinen takuu, eli jos laite on ostettu EU:n sisältä, niin takuu on voimassa jokaisessa maassa eli Saksasta ostetun voi vielä Suomessa takuukorjaukseen jos tarvitsee. Joka merkillä voi olla oma systeeminsä, esimerkiksi Yamahalla on maakohtainen takuu ja Pioneerin tai JVC:n käytäntöä en tiedä. Mutta tuo omakin Saksasta tilattu JVC oli sen verran reilusti halvempi kuin vastaava täältä (aivan samaa ei täältä olisi edes saanut) että vaikka sen korjauttaisi itse omalla rahalla jos hajoaa, niin se tulisi halvemmaksi kuin ostaa täältä ja ehkä korjauttaa takuuseen. Ja ei se edes hajonnut takuuaikana, joka on muutenkin jo loppu. Koti-cd-vaihtajan kanssa minulla kävi niin, kun se oli Jenkeistä tilattu, niin takuu olisi ollut voimassa vain USA:ssa ja Kanadassa, niin se kun sitten oli valmistusviallinen, niin jouduin maksamaan itse korjauksen kun takuu ei ollut täällä voimassa. Tuli silti halvemmaksi kuin saman soittimen ostaminen täällä olisi maksanut... Ja toimii korjauksen jälkeen vieläkin.
Mutta tuo kansainvälisen takuun käytäntö siis vaihtelee eri merkeillä suuresti.
Mutta tuo kansainvälisen takuun käytäntö siis vaihtelee eri merkeillä suuresti.
Onko kenelläkään tietoa siitä venäläisesta soittimesta, merkki tais olla joku cdd ural conceRT. Oon nähny netissä sen mainosvideon ja siinä ainakin näytti tosi hienolta ja monipuoliselta. Tuodaanko sitä suomeen tai saako sitä ylipäätään mistään helposti? entä paljokohan semmosella on hintaa? Ittellä on kyllä pelkästään huonoja kokemuksia kaikista itä-valmisteisista koneista ja laitteista, olisko tää sitten poikkeus 
http://www.augustinimports.fi/ tuo maahan kunhan vaan saavat lisää niitä ja kannattaa varata jo nytte niin saattaa jopa saada omansa, hinta tais olla 800e tuntumassa.