Vectra B -97 X18XE vikalukuliittimen sijainti?

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
nitron
'Agila'

Vectra B -97 X18XE vikalukuliittimen sijainti?

Viesti Kirjoittaja nitron »

Missähän tässä autossa olisi vikalukuliitin? Ohjeet lukemiseen olen kyllä saanut ja toivottavasti sisäistänytkin, mutta vielä pitäisi se itse liitin löytää. Oiskos kellään antaa mahdollisimman yksinkertaisia ohjeita sijainnista?

En todellakaan ole mikään autoexpertti, joten mitään "älämölöhilavitkuttimen vieressä" tai vastaavia ohjeita en nyt kaipaile. On vaan jatkuvasti joku osa paskana :evil: niin jos alkais opettelemaan jotain itsekin. Tai selvittäisi edes vian josko joku muu osaisi sitten tehdä jotain.
erehdys nro:3
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja erehdys nro:3 »

Käsijarrukahvan alla,siinä on se "kolikko"kaukalo kampea se irti ja sieltähän se pistoke paljastuu :D
Vectra voyager 1,8 16v aut -97,Kolmas kerta toden sanoo........
nitron
'Agila'

OK, kiitoksia!

Viesti Kirjoittaja nitron »

Kiitosta vaan, pitää tänään purkaa vaikka koko paska, nykii taas niin hemmetisti :evil: . Kohta taitaa joutaa suohon koko rotisko.
erehdys nro:3
'Kapitän'
'Kapitän'

Re: OK, kiitoksia!

Viesti Kirjoittaja erehdys nro:3 »

nitron kirjoitti:Kiitosta vaan, pitää tänään purkaa vaikka koko paska, nykii taas niin hemmetisti :evil: . Kohta taitaa joutaa suohon koko rotisko.
Onneksi olkoon,sain juuri päätettyä oman nykimisprojektin 2 päivää sitten.Vikakoodeja ei minun koneesta löytynyt.......
Puolivuotta ihmettelyä ja laturihan se veteli viimeisiään.Lisää löytyy täältä foorumilta......
(p.s oma auto samaa vuosimallia ja samalla koneella)

Onnea matkaan
Vectra voyager 1,8 16v aut -97,Kolmas kerta toden sanoo........
Vastaa Viestiin