Vectra B ja moottoritilan pesu?
Vectra B ja moottoritilan pesu?
Elikkäs onnistuuko kotikonstein, pitääkö joku paikka suojata ja mitä aineita kannattais käyttää? Huuhtelu painepesurilla vai millä...
Ohan se varma...
Itte suojannut maf:fin , laturin ja tietty sytytysosat. Kun käyttää järkeä suojaamisessa niin koneen voi hyvin pestä kotikonsteinkin. Itte käyttänyt "sääntönä", että liiasta suojaamisesta ei voi olla mitään haittaa jos ei nyt koko konetilaa peitä
Ainahan pientä rötäämistä on luvassa pesun jälkeen, mutta mulla on ollut paineilmaa käytössä ja sillä olen suihkinut paikat sitten kunnolla kuiviksi ennen kun lähtenyt autolla ajelemaan.
Ainahan pientä rötäämistä on luvassa pesun jälkeen, mutta mulla on ollut paineilmaa käytössä ja sillä olen suihkinut paikat sitten kunnolla kuiviksi ennen kun lähtenyt autolla ajelemaan.
Leon FR 20vt
- R.Lehtinen
- 'Diplomat'

Liotin ainetta vaa kehii, ja vettä perää..yleensä ottaenhan on hyvä suojata esim. akun navat, laturi, virranjakaja jne...siis sähkölaitteet, mutta en mä ainakaan viimeks muuta tehny ko liotinta, ja painepesurilla perää, ei tosin suoraa sinne suihkuttaen, vaan sillee viistosti, ettei tajuttomalla paineella tule..ja puhdasta tuli.
Audi A4 TDi S-Line
KTM SX 250 -08
KTM SX 250 -08
-
Miro.Simounen
- OCF Member 2017