Astra G 2.0 sportin kiihtyvyys
Astra G 2.0 sportin kiihtyvyys
Paljonko kyseiselle pelille luvataan 0-100km/h kiihtyvyyttä? Tarkoitan siis sitä 136 heppasta peliä? Alkaako koneessa tapahtuu 4000 rpm paikkeila vai vetääkö tasasesti alhaalta asti? Mitä olette muute tykänneet autosta? Hyvän näköinenhän tuo on varsinkin korisarjan kanssa.
No ei kannata ketään härnätä, sehän on selvä!
Rengasmelu Astramaisen kova, moottoriääni hiljainen mutta rengasmelu mun mieleen aika kova. Ei häiritse kun vääntää radiosta lisää volumea!
En ole talvella (vielä) ajanut, mutta voisin kuvitella luistonestosta olevan hyötyä paikallaan lähdöstä...
Jos vaihtais jäykemmän alustan, ajo vois olla mutkapätkillä mukavempaa. Tosin pehmeässäkin alustassa on hyvät puolet, pysyy paikat suussa!
Rengasmelu Astramaisen kova, moottoriääni hiljainen mutta rengasmelu mun mieleen aika kova. Ei häiritse kun vääntää radiosta lisää volumea!
En ole talvella (vielä) ajanut, mutta voisin kuvitella luistonestosta olevan hyötyä paikallaan lähdöstä...
Jos vaihtais jäykemmän alustan, ajo vois olla mutkapätkillä mukavempaa. Tosin pehmeässäkin alustassa on hyvät puolet, pysyy paikat suussa!
-
Astra2.0Sport
- 'Agila'
Mulla ollut ko. auto nyt reilun vuoden. Kohtuullisen hyvä on auton kulkupuoli. Eli kiihtyy kierroksia käyttäen varsin hyvin. Pesee kyllä lähdöissä monet isommat ja tehokkaammatkin autot.
Koneen vääntö ei ole mielestäni kovin kummoinen. Vanha 2.0 Golfini vääntää alakierroksilla selvästi paremmin, mutta kierroksilla toki Astrassa paremmin tehoa.
Luistonestosta on jonkin verran hyötyä lähdöissä talvella, mutta ei ole kyllä toiminnaltaan parhaiden veroinen.
Kulutus on kohtuullisen korkea varsinkin kaupungissa. Maantielläkään ei hirveän taloudellinen vaikka ajaisi kuinka iisisti. Lyhyet välitykset ja ilmastoinnin käyttö varmasti vaikuttaa.
Vakioalusta on mielestäni tosi hyvä. Riittävän jäykkä muttei epämukava. Minun mielestäni yksi parhaista vakioalustoista.
Koneen vääntö ei ole mielestäni kovin kummoinen. Vanha 2.0 Golfini vääntää alakierroksilla selvästi paremmin, mutta kierroksilla toki Astrassa paremmin tehoa.
Luistonestosta on jonkin verran hyötyä lähdöissä talvella, mutta ei ole kyllä toiminnaltaan parhaiden veroinen.
Kulutus on kohtuullisen korkea varsinkin kaupungissa. Maantielläkään ei hirveän taloudellinen vaikka ajaisi kuinka iisisti. Lyhyet välitykset ja ilmastoinnin käyttö varmasti vaikuttaa.
Vakioalusta on mielestäni tosi hyvä. Riittävän jäykkä muttei epämukava. Minun mielestäni yksi parhaista vakioalustoista.
Joo olen kanssa huomannut että kaikki on vienyt mitä tankkiin olen laittanut!Kulutus on kohtuullisen korkea varsinkin kaupungissa. Maantielläkään ei hirveän taloudellinen vaikka ajaisi kuinka iisisti.
Niin kuka tykkää mistäkin? Itse kyllä tykästyin edellisessä autossani KW-alustasarjaan, oli mun ajoihin just passeli!Vakioalusta on mielestäni tosi hyvä. Riittävän jäykkä muttei epämukava. Minun mielestäni yksi parhaista vakioalustoista
Näin ekaksi