MV6:sta ostamassa
-
vectra-a tuning
- 'Kapitän'

MV6:sta ostamassa
elieli....sain ton vectran myytyä ni oon katellu vähä tommosta mv6 omegaa...eli kertokaa kaikkia kokemuksia ja vikoja mitä tiedätte kyseisenlaisesta autosta
Venakopat kieroutuu (vanhat mallit). Pakosarjat vuotaa. Etuoven stopparit murtuu irti. Ruostetta saattaa pukata vähän joka puolelta.
Ei tosin taida olla ihan niin paha kuin edeltäjänsä.
Jakopäänremppa MAKSAA ellei osaa itse..
Toi search voi olla aika kova sana. Etsi lisää mutta tossa nyt ainakin jotain.
Jos noi viat on joskus korjattu niin en usko että mitään isompaa on tulossa. Tai no mistäs sen tietää.
Ei tosin taida olla ihan niin paha kuin edeltäjänsä.
Jakopäänremppa MAKSAA ellei osaa itse..
Toi search voi olla aika kova sana. Etsi lisää mutta tossa nyt ainakin jotain.
Jos noi viat on joskus korjattu niin en usko että mitään isompaa on tulossa. Tai no mistäs sen tietää.
- omegamv6manual
- 'Admiral'

kyllä minullekkin tarjottiin pelkkää hihnan ja rullien vaihtoa johonkin 300 ekuun, mutta sitten vielä jos ottaisi vesipumpun, moniurahihnan ja kiristäjän vaihdon olisi hinta jotain 500 ekua...jariz kirjoitti:Aika halvan paikan olet löytänyt! Kävin kysymässä lahden länsiautosta niin sanoivat että sellaset 700 €Tulee maksamaan.
Minkäslaisia ongelmia noissa kansissa on ollut?
On se juu niin mukava auto että ei nuo viat haittaa.
- omegamv6manual
- 'Admiral'

Raision autohalli on paikka, ja hihna/kiristimet/laakerit eli koko paketti on vaihdettuna jotain 300-350, ei pysty muistamaan tarkkaa... Omassa vuotaa glykolit hieman kannen välistä ulos, voivat mennä myös pyttyyn tai öljyn joukkoon. Ei kai kuitenkaan ole kovin yleistä...jariz kirjoitti:Aika halvan paikan olet löytänyt! Kävin kysymässä lahden länsiautosta niin sanoivat että sellaset 700 €Tulee maksamaan.
Jakopääremppa täydellisenä merkkiliikkeessä osineen maksoi viimeksi 344e. Tietysti, jos samalla haluaa vaihtaa vesipumpun, tulpat, renkaat yms. hintaa kertyy koko ajan lisää...
Mitään järjettömän kallista V6 -lisää ei vielä puoleentoistavuoteen ole tullut.
Ite olen joutunut tulppien ja nesteiden lisäksi vaihtamaan ilmamassamittarin (300e), raidetangonpään (32e), akun (70e) ja pakoputkiston kateista taaksepäin. (300e). Nyt pitää vielä vaihtaa toinen katti. (250e?)
En olisi voinut ostaessani kuvitella saavani noin hyvää autoa! Jos joku näyttää mulle paremman auton tuolla hinnalla ja noilla varusteilla tuossa kokoluokassa, ostan heti!!!!
Mulla Omppu on MV6 Caravan -97
Ite olen joutunut tulppien ja nesteiden lisäksi vaihtamaan ilmamassamittarin (300e), raidetangonpään (32e), akun (70e) ja pakoputkiston kateista taaksepäin. (300e). Nyt pitää vielä vaihtaa toinen katti. (250e?)
En olisi voinut ostaessani kuvitella saavani noin hyvää autoa! Jos joku näyttää mulle paremman auton tuolla hinnalla ja noilla varusteilla tuossa kokoluokassa, ostan heti!!!!
Vectra C V6 2.8T Wagon
Vectra A V6
Omega MV6 Caravan (Ex)
Vectra A V6
Omega MV6 Caravan (Ex)
mv6 - vikoja
Meillä oli farkku MV6 -96 automaatilla vuoden verran ja siinä oli seuraavia pikkujuttuja mm:
venttiilikopan tivarit vuoti, öljykello vuoti, laturi petti kesälomareissulla. Seinäjoella uusi asennettuna 530 eur
kun ei ollut vaihtoehtoja. Seuraavaksi meni nakutuksenestoanturi, vai mikä mahtoi olla nimeltään. No joka tapauksessa niitä on kaksi ja molemmat kannattaa vaihtaa kerralla, pari sataa euroa yhteensä, mutta helpohko homma vaihtaa itsekin. Auto luulee nakuttavansa, vaikka ei sitä teekään ja loota heittää varaohjelmalle. Ei vaihdettu antureita, vaan koko auto
Vuoden aikana auton korjauksiin meni rahaa n. 2000 euroa. Hieno peli ajaa, mutta liikaa vikoja jos tarvii autoa joka päivä.
venttiilikopan tivarit vuoti, öljykello vuoti, laturi petti kesälomareissulla. Seinäjoella uusi asennettuna 530 eur
Lahden LänsiAuto on kyllä ylihintaisin liike minkä kanssa minä olen ikinä ollut tekemisissä!!! Ja tämä koskee siis aivan kaikkia kauppoja maitokaupasta huonekalumyymälään ja kaikkea siltä väliltä.jariz kirjoitti:Aika halvan paikan olet löytänyt! Kävin kysymässä lahden länsiautosta niin sanoivat että sellaset 700 €Tulee maksamaan.
Kun Lahden LänsiAuto tarjoaa reemin vaihtoa 700€ hintaan niin melkeen vuoren varmasti tuo hoituu muualla puoleen hintaan tai ainakin reilusti edullisemmin!!!
Vectra C 1.8 Comfort STW -04
-Ex. Omega B 2.5TD STW -95
-Ex. Vectra A 2.0 aut -90
-Ex. Ascona C 1.3s -85
-Ex. Omega B 2.5TD STW -95
-Ex. Vectra A 2.0 aut -90
-Ex. Ascona C 1.3s -85
mulla ollut toi mv6 jo tovin ja vikoja tähänmennessä: oven stoppari, pakosarja/pakosarjantiiviste vuotaa? en oo viel tutkinu kummemmin. ja takaovien listat hankaa avattaessa etu oveen hinkaten maalia poies.
mut omppua en vaihda ennenkuin rahat on loppu on se niin hiano peli.
mut omppua en vaihda ennenkuin rahat on loppu on se niin hiano peli.
Vectra stw 1.6 -98
Astra stw 1.6 -05
Kawasaki kx250f -09
Astra stw 1.6 -05
Kawasaki kx250f -09
Joo , itselläni on käytössä tällä hetkellä MV6 farkku manuaali ja hyvin on pelannut. Juuri käyttöönoton kynnyksellä teetätin täydellisen jakopäärempan vesipumppuineen ym ym. Satuin vuosi sitten saamaan luultavammin (kai) tuurilla tosi hyvän yksilön, ei ruostetta lainkaan, joitakin naarmuja ja pieniä kuhmuja, joita kai 10v vanhassa autossa löytää. Suojautin auton jo n. vuosi sitten, mutta annoin seistä vuoden lämpimässä tilassa ennenkuin otin käyttöön. Kulutus oli vähän itsellekin yllätys, koska kyseisten autojen kulutuksesta on ollut paljon keskustelua. Loma reissuilla tässä kesän mittaan olen päässyt vakionopeudensäädin päällä maantie ajossa 7.8L !??? ( 100 km/h) ja kaupunkiajossa jopa hiukan alle 11L. Ja muuten se olisi kaupan.jos jotakuta sattuisi kiinnostamaan. T : Kansiviritys J.Kosunen
Veekuus kirjoitti:Jakopääremppa täydellisenä merkkiliikkeessä osineen maksoi viimeksi 344e. Tietysti, jos samalla haluaa vaihtaa vesipumpun, tulpat, renkaat yms. hintaa kertyy koko ajan lisää...
Mulla on kans tuonti Omega tosin 2.5 V6 CD caravan -95. Tähän asti vaidettu raidetangonpää 30 e, penkin ristiselänsäädin 140 e eikä muuta. Auto tuotu maahan 10/02 eli kolmas vuosi meneilään. Tietenkin nämä kaikki autot ovat yksiloitä ja huolenpito vaikuttaa auton kuntoon myös. Autossa oli täydellinen huoltokirja ja liikkeen vaihtoautotakuu voimassa eli noi kilometrit ainakin oli kunnossa. Tosi mukavaa kyytiä ja tilaa on auto tarjonnut ja ainakin vielä edukkaasti. Ainoa miinus on se, aika janoinen peli talvisin. Mutta kaikki on suhteellista. Niin kuin toteat, tosi paljon mukavia varusteita auton hintaan nähden. Jakopään remontti lähestyy ja ainakin täällä Hämeenlinnan Länsiautossa hinta: työ 264 e, osat 153 e, vesipumppu 155 e yhteensä 572 e.
Mulla oli vesipumppu 114e, hihnasysteemin ja pumpun vaihtotyö 209e, jakopään korjaussarja 166e.Renex kirjoitti:Veekuus kirjoitti:Jakopääremppa täydellisenä merkkiliikkeessä osineen maksoi viimeksi 344e. Tietysti, jos samalla haluaa vaihtaa vesipumpun, tulpat, renkaat yms. hintaa kertyy koko ajan lisää...
Mulla on kans tuonti Omega tosin 2.5 V6 CD caravan -95. Tähän asti vaidettu raidetangonpää 30 e, penkin ristiselänsäädin 140 e eikä muuta. Auto tuotu maahan 10/02 eli kolmas vuosi meneilään. Tietenkin nämä kaikki autot ovat yksiloitä ja huolenpito vaikuttaa auton kuntoon myös. Autossa oli täydellinen huoltokirja ja liikkeen vaihtoautotakuu voimassa eli noi kilometrit ainakin oli kunnossa. Tosi mukavaa kyytiä ja tilaa on auto tarjonnut ja ainakin vielä edukkaasti. Ainoa miinus on se, aika janoinen peli talvisin. Mutta kaikki on suhteellista. Niin kuin toteat, tosi paljon mukavia varusteita auton hintaan nähden. Jakopään remontti lähestyy ja ainakin täällä Hämeenlinnan Länsiautossa hinta: työ 264 e, osat 153 e, vesipumppu 155 e yhteensä 572 e.
Vectra C V6 2.8T Wagon
Vectra A V6
Omega MV6 Caravan (Ex)
Vectra A V6
Omega MV6 Caravan (Ex)