Neodesign korisarjoja..mistä?

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
MiksuK
'Kapitän'
'Kapitän'

Neodesign korisarjoja..mistä?

Viesti Kirjoittaja MiksuK »

Tollanen pitäis calibraan saada:

http://neodesign.info/neo/en/products/p ... .php?id=62

Mailailin läpi niitten jälleenmyyjät eu:n alueella mutta kukaan ei tunnu olevan halukas myymään puskuria :-? Pitäis vissiin ottaa uusi kierros puhelimella..

Onko joku onnistunu jostain hankkimaan Neodesignin osia ja mikä on ollu laatu noissa?
Kaitzu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Kaitzu »

Viron puolella DC ICE näytti olevan jälleenmyyjä, eikös se dc ice on suomenki puolella???
[*] www.alustasarja.fi [*]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
MiksuK
'Kapitän'
'Kapitän'

Tosiaan Dc-Iceltäkin tuota kyselin mut ei ne ainakaan maileihin vastaa. Samoin tuntuu kovin vaikeeta olevan tavoittaa tuningstoren myyjiä puhelimella tai maileilla. Ongelma ei olekaan ostopaikkojen puute vaan myyjien haluttomuus tehdä kauppaa / ylityöllistyneisyys :roll:
unique
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja unique »

hieno takapuskuri on kyl..
Astra G 1.6
Astra H 1.7
MiksuK
'Kapitän'
'Kapitän'

Dc-Icelle soitin hetki sitten viroon..puhuvat jopa suomea. Eivät kuulemma voi myydä suoraan mitään kun heillä on sellanen sopimus tuningstoren kanssa :x Ja tuningstoren jamppoja en oo onnistunu vieläkään saamaan kiinni..

Todellakin tyylikäs tuo..hienoin takapuskuri calibraan mun mielestä mitä tähän mennessä tullu vastaan :)
kadettgsi
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja kadettgsi »

Kyseisiä osia on tuningstoresta kysytty ja sieltä on luvattu selvittää kuinka DC ICEltä noita osia saisi.

Ilmeisesti osien saaminen onnistuu jos kerta DC:ltä on ilmoitettu, että myyvät niitä Tuningstoren kautta.

Ilmoitellaan kunhan saadaan lisää tietoa...
MiksuK
'Kapitän'
'Kapitän'

Hyvä homma kadettgsi, ilmottele kun jotain selviää.

Olen tollasen heti ostamassa jos vain joku haluaa myydä.
kapiteeli
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja kapiteeli »

MiksuK kirjoitti:Hyvä homma kadettgsi, ilmottele kun jotain selviää.

http://neodesign.info/neo/en/dealers/dealers.php#europe
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

kapiteeli kirjoitti:
MiksuK kirjoitti:Hyvä homma kadettgsi, ilmottele kun jotain selviää.

http://neodesign.info/neo/en/dealers/dealers.php#europe
Eikös tuossa ekassa viestissä jo sanottu,että euroopan alueen jälleenmyyjät mailailtu tuloksetta läpi?
Katana
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Katana »

Voisi hommata tuollaisenkin. varsinkin takapuskuri/takapää kokonaisuudessaan...
Astraattori
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Astraattori »

Jos joku haluaa ostaa noita Neodesign:in tuotteita, niin voisin toimittaa niitä suoraan Puolasta. Olen tehnyt jonkin verran kauppaa yhden puolalaisen tuning-tavaratalon kanssa, ja jampat siellä lupasivat toimittaa noita Neodesign-tuotteita muun tilauksen yhteydessä. Nuo kaverit siis hakisivat osat suoraan valmistajalta Puolasta ja toimittaisivat sitten Suomeen.

Luulen että listahinnat olisivat voimassa näinkin suoraan tilatessa. Jos tilaus tuonne Neodesign:iin kasvaa, niin varmaan voi pyytää hieman paljousalennusta listhinnoista. Ovathan nuo Neodesign:in hinnat hieman puolalaista keskitasoa korkeammat. Lähetyskuluja Suomeen tulisi varmaankin n. 100-120 eur/puskuri, ja sivuhelmoista n. 80 eur / pari.

Laadusta en osaa sanoa näiden tuotteiden kohdalla mitään, mutta muut Puolasta tilaamani osat ovat olleet hyvälaatuisia.

Kaikki Neodesign:in osista kiinnostuneet voisivat kirjoitella asiasta tämän viestiketjun jatkeeksi, niin kaikki näkevät sitten kysymykset ja vastaukset.

Olen ajatellut laittaa tilauksen Puolaan melko pian, joten kimppatilaukseen halajavat antakaa kuulua itsestänne pian. Hirveän suurta tilausta en ehdi järjestelemään, sillä tämä on vain harrastus minulle - ei työ.
MiksuK
'Kapitän'
'Kapitän'

Sain tuossa eräältä jälleenmyyjältä mailia hieman myöhässä..puskurin toimituksessa ei kuulemma periaatteessa pitäisi olla ongelmia. Malli on aika uusi joten myyjä mietti mahtaako niitä olla vielä varastoissa.. Hinta olisi Neodesignin sivuilla ilmoitettu + 19% ja toimituskuluja tulisi noin 200€ :o Myyjä lupasi vielä selvittää tarkat kulut mutta vastausta ei ole kuulunut..

Jos Astraattori saat tämän kyseisen takapuskurin toimitettua halvemmalla niin olen kimpassa.
Astraattori
'Kadett'
'Kadett'

MiksuK kirjoitti:Sain tuossa eräältä jälleenmyyjältä mailia hieman myöhässä..puskurin toimituksessa ei kuulemma periaatteessa pitäisi olla ongelmia. Malli on aika uusi joten myyjä mietti mahtaako niitä olla vielä varastoissa.. Hinta olisi Neodesignin sivuilla ilmoitettu + 19% ja toimituskuluja tulisi noin 200€ :o Myyjä lupasi vielä selvittää tarkat kulut mutta vastausta ei ole kuulunut..

Jos Astraattori saat tämän kyseisen takapuskurin toimitettua halvemmalla niin olen kimpassa.

Tuo 19 % taitaa olla Puolan alv, joka on kyllä pakko maksaa. :-? Toimituskulut toki saa pienemmiksi, jos saadaan kimppatilaus aikaiseksi. 100-120 euroa pitäisi olla Neodesign puskurin toimituskulut Suomeen.
Astraattori
'Kadett'
'Kadett'

Noille Neodesign-osille tulee hintaa seuraavasti: Nettisivuilla ilmoitettu + alv 19% + toimituskulu Suomeen 100 - 120 euroa (tilauksen koosta riippuen). Eli esimerkiksi Calibran etupuskuri 198 euroa + alv 37,62 euroa + toimitus kust. 100 eur = 335,62 euroa.

Onko nyt ketään noista osista kiinnostuneita? Jos kiinnostusta herää, niin laittakaa tilaus mun sähköpostiin: astraattoriPOISTA@luukku.com ja POISTA-sana siis pois tuosta osoitteesta. Tilaukseen mukaan tilaajan koko nimi, auton malli ja osan nimi mahdollisimman tarkkaan.

Kimppatilaus yritetään saada tällä viikolla valmiiksi ja ensi viikolla lopullinen tilaus Puolaan. Saadaan sitten osat 2 - 3 viikossa Suomeen.
Astraattori
'Kadett'
'Kadett'

Neodesign:in osiinkin näyttäisi kuitenkin saavan ihan kivat alennukset, kun tilataan vaan riittävän iso satsi. Huomenna pitäisi selvitä hinnat tarkemmin, mutta tänään Puolan kaveri lupaili esim. takapuskurin Calibraan maksavan n. 140 euroa. Jos haluatte hinnan jollekin osalle, niin laittakaa haluamanne palikan tarkka nimi + mahdollinen koodi mun sähköpostiin, niin kyselen sitten tarkemmin Puolasta ja ilmoitan hinnan.
Vastaa Viestiin