no voe pyhänlehmänkasa... vaihtakee poijat vaan niihin pocketrocketteihin minä pysyn uuppelissa vaikka tulis polliisit sanomaan että vaiha ny hittolainen mistä tulikin mieleen vois tuon jetan vaihtaa vecculiin...
just joo... tarkotkaa vaan mulle niitä uuppeleitanne mutta asiaan, elikkäs jos joku o oikeesti luopumassa omastaan ni voi kyllä tarjota, tosin en minä mitään miljoonien arvosta ooppelia ota
Asconisti kirjoitti:just joo... tarkotkaa vaan mulle niitä uuppeleitanne mutta asiaan, elikkäs jos joku o oikeesti luopumassa omastaan ni voi kyllä tarjota, tosin en minä mitään miljoonien arvosta ooppelia ota
Siinä on 3000 12v -88 tekniikka -91 ajettu 268tkm ristinivelessä välystä ja takakontin luukussa vähän ruostetta.Muuten hyvä peli.
Opelin omistaminen vaatii uskomattaman paljon kärsivällisyytä ja uskoa...
Asconisti!!!! Osta multa toi sigun farkku!! Ajettu 225 tkm, mut koneremppa tehty 140 tkm eli koneel 85 tkm.... oli hihna pamahtanu vaihdon jälkeen!! Pari ruostekohtaa jotka on onneks pintaruostetta!! Ei vaa o jaksanu viel laitella...
Jone!!! Ootko miettiny sitä näytön tilausta??? aattelin et jos meinaat, ni voitas taasen porukas tilata ja säästää!!! Päästään sitä pelaamista harrastamaan!