B Vectran kaiuttimet

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
liimis
'Kadett'
'Kadett'

B Vectran kaiuttimet

Viesti Kirjoittaja liimis »

Iltaa kaikille.

Suht uutena Opelistina ajattelin kysästä että minkä kokoiset kaiuttimet löytyy B-Vectran etuovista? Meillä on -01 Voyage 1.8 Comfort

Omasta mielestä etuovissa on kolmitiesarja mutten ole ihan varma. Jos joku foorumilaisista voi auttaa niin olisin kiitollinen.
-AM-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -AM- »

Monissa b-vecuissa on edessä 6.5", taitaa olla sullakin. En ole kyllä ihan 100% varma.
Zere
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Zere »

Mulla -96 mallisessa on 5.25" mutta jos se ovipahvi on samalainen uudemmissa niin sen ritilän saa siitä päältä suht helposti pois.

6.5" kajarin sovittaminen ei kyllä ole sinne mikään ongelma. Ovipeltien vaimennus ja pahvien tukevoittaminen auttaa paljon. Ja muutenkin kannattaisi se elementin kiinnitys hoitaa paremmin kuin vakiossa.
smppa
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja smppa »

Mun 98ssa oli 6.5 tuumaset.

Ritilän muoto hämää, ei siellä 3-tietä ole. Paikka olis kyllä, ehkä jossain kalliimmassa mallissa on tai sitten lisävarusteena on voinu saada paremmat stereot.
Ascona C x2: GL 20NE ja LS "Sprint" C20XE
Astra H Wagon Ultimate Z16XER
Vectran italianserkku
Astra K Sports tourer B14XFT
TDIC
OCF Member 2017

Viesti Kirjoittaja TDIC »

edessä 6,5" ja takana 5,25" on mun -96 cd sportissa!
VXdiag(MDI)/Tech2/OpCom/Opelscanner testerit..yv:llä yhteys, pohjois-pohjanmaan alueella
wicked_opel
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja wicked_opel »

tere!
joo edessä 6.5"+ paikat keski äänille, diskantin paikat ylhäällä ovessa, kolmitie erkka sarja ollut orkkis paikoilla ja ääni kuin suden pers...tä
eli diskantit koe tauluun/A-pilareihin, oveen ei mene kovin syvä upotuksinen elementti....
mutta onhan noita esim impact audiolla 2 tie erillis sarjoja mitka minulla on itsellä nyt kiinni, autohifi liikkeestä vaan asennus kaulukset ja diskantit pilareihin ja nauttimaan :lol:
Finl
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Finl »

6.5 edes, 5.25 takana, 6.5 hattuhyllyllä ;)

Kuva
Kuva
Kuva
Vectra on p0p
Vectra-Sport Tuning
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Vectra-Sport Tuning »

Jeps mulla kans oli vm. 96 Sportti veccus edes 6.5" ja takana 5.25"...Eteen sai kyllä suht pienillä muutoksilla 8" basson ja 4" keskiäänen :D Onkos kukaan vaihtanut C Vectraan kajareita? -(z)-
Vastaa Viestiin