Kadettiin Saabin 2L 16V turbokone, kuollut ajatus??

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
fastra/gastra
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja fastra/gastra »

mä oon ajatellu kanssa tota saabin konetta mun sedan astraan. yhden saabistin kanssa tutkittiin asiaa ni silmä määräisesti pitäisi onnistua. moottorin kiinnikkeet ja vaihteiston siirto mekanismitkin näytti olevan samalla paikalla. pitää nyt kattoa sitte tarkemmin???? muuten tietääkö kukaan miltä sivulta löytyy ruotsissa mällättyjä autoja???
teemuk
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja teemuk »

Jerzey kirjoitti:

Ake oli antanut ohjeet että välitykset saa muuttua, mutta kestävyys pitää olla verrattavissa R28:iin
Onkos tuosta myös mustaa valkoisella,mäkin tarttisin tuollaisen lapun!!!!!
Kaitzu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Kaitzu »

fastra/gastra kirjoitti:mä oon ajatellu kanssa tota saabin konetta mun sedan astraan. yhden saabistin kanssa tutkittiin asiaa ni silmä määräisesti pitäisi onnistua. moottorin kiinnikkeet ja vaihteiston siirto mekanismitkin näytti olevan samalla paikalla. pitää nyt kattoa sitte tarkemmin???? muuten tietääkö kukaan miltä sivulta löytyy ruotsissa mällättyjä autoja???
Itsellä tuli kans ihmeteltyä vloppuna tuollaista vm.90 9000 turboa ja näytti muuten aika samanlaiselta kiinnitykset laatikossa olevan kuin kadetissa, noin niinkuin silmämääräisesti. Tuokin kone oli katiton 185hp muistaakseni jossa stage3 lastut(muistaakseni) ja tehoa pitäis olla siinä 250hp paikkeilla..
[*] www.alustasarja.fi [*]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
Jerzey
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jerzey »

teemuk kirjoitti:
Jerzey kirjoitti:

Ake oli antanut ohjeet että välitykset saa muuttua, mutta kestävyys pitää olla verrattavissa R28:iin
Onkos tuosta myös mustaa valkoisella,mäkin tarttisin tuollaisen lapun!!!!!
Kun kysyin asiaa suikklakilta, että mitä tämä käytännössä tarkoittaa, niin hän totesi että mikäli laakerointi ja pääakseli vastaa/ on samat kuin R28 ei ongelmia ole.

EPCltä tulostin kummankin laatikoiden osanumerot kuvineen ja homma oli sillä selvä.
EX (2000-2013): Omega B 2.0 8v, 3.0 V6 ja 2.0t
Vastaa Viestiin