b-ompun puskuri ja maski+ maalauksesta?

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
nallee
'Senator'
'Senator'

b-ompun puskuri ja maski+ maalauksesta?

Viesti Kirjoittaja nallee »

1. eli mites toi etupuskin irroitetaan? mistä ja millä on kiinni?
2. orkkis etumaski. olen suunnitellut sahata pois ne ritilät ja jättää sen kromi logon ja ne kromi listat vain paikalleen ja laittaa verkon, onko onnistumisen mahdollisuuksia? eli kuinkas sen saisi pysymään sitten kiinni? liimailemaan en ajatellut ruveta, koska maski pitäisi olla irroitettavissa ehjänä.
3. kävin tänään ostamassa maalit tohon konepeittoon(luomiin). ja nyt olisi kysyttävää sekoituksesta, eli pohja maali,maali,ohenne,lakka,kovete
ohje oli pohjamaalia ja ohennetta 50-50, maalia ja ohenetta 100-100,lakka-kovete-ohenne 2-1-1. eli onkos toi maalin ohennus tälleen että kumpiakin saman verran?
Minulla on ongelma, sitä on aina liian vähän
Woody
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Woody »

Tuohon maskin laittoon voin sanoa, että varsin vittumainen operaatio, tuolla kuvia omastani -> http://opel.desteem.org/index.php?cat=10051
En suosittele sen pilkkomista, kadun tuota omaani tuotostakin... :roll: Paremipi tilata vaikka Steinmetzin maskia tai sitten tyytyy maalaan ne kromit mustaksi.
Speitan
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speitan »

Kunnon maski on aina kunnon maski. Itse tilasin juuri Kamein maskin omaani. On kylläkin uudempaa mallia tuo minun omani mutta samanhintainen tuo oli sekä uuteen että vanhaan.
jariz
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja jariz »

Fotze kirjoitti:Kunnon maski on aina kunnon maski. Itse tilasin juuri Kamein maskin omaani. On kylläkin uudempaa mallia tuo minun omani mutta samanhintainen tuo oli sekä uuteen että vanhaan.
Mitä maksoi?
Vastaa Viestiin