A-vectran kytkimessä vikaa ??
A-vectran kytkimessä vikaa ??
Mitenkä kytkimet yleensä hajoaa.. Mulla alko tänään pitämään yhtäkkiä sellaista kirskuvaa ääntä ja ääni vaihtelee kun koskee kytkinpolkimeen.. ja kuuluu myöskin ajettaessa pikkuvaihteella hiljaa.olisko vika painelaakerissa tai levyssä/asetelmassa.. Autolla ajettu 270tkm eikä koskaan asetelmaa tai levyä vaihdettu. Mites vaihdelaatikko? Meneekö noista yleensä laakereita ym. öljyä ainakin on kun vasta vaihdettu.
Pitääkö nuo yleensä ääntä myös ajettaessa jos kytkin menee särki. Kun järkevästi ajattelee niin eihän se kytkin siellä toimi ennenkuin painaa poljinta.. Kokemuksia???
Pitääkö nuo yleensä ääntä myös ajettaessa jos kytkin menee särki. Kun järkevästi ajattelee niin eihän se kytkin siellä toimi ennenkuin painaa poljinta.. Kokemuksia???
-Vectra sen olla pitää-!!!
!
luultavasti se on painelaakeri! et ei muuta kun tarvikekauppaan huomenna ja osta kokokytkin paketti kerralla n:150€ se kytkin on helppo laittaa. mulla itellä on kaksi vectra toisella ajettu 330 tuhatta ja toisella 270 tuhatta ja ei kuulu mitään ääniä vaihelaatikosta, tosin jos sieltä on öljy karannut niin sit voi ruveta pitämään ääntä.

No enpä usko että ihan noin kauheaa ääntä ooppelitkaan pitävät 
Niin minä kyllä epäilinkin että kytkin sen täytyy olla kun meni ihan yhtäkkiä kun motarilta tultiin kaupan pihaan niin alkoi nykyttämään luistattaessa, ja hirveä meteli.
Eikös tuossa -94 mallissa pidä puottaa laatikko pois,ei taida olla enää luukkua niinkuin vanhassa kunnon laatikossa.. Onko kuinka iso työmaa ?? pystyykö vaihtamaan koti-oloissa siis ihan normi työkaluilla ja ilman nosturia ynnämuuta.. Elikkäs hylsysatsi ja hallitunkki + muita teknisiä vempaimia ja patentteja. Neuvoja kaivataan !! Olen kesälomareissulla nurmijärvellä ja kotiin ei ole kuin 850 km
!! Tai sitten onko lähistöllä hyviä "edullisia" korjaamoita tai ehkäpä joku clubin jäsen jolla olisi intoa ja virtaa... 
Niin minä kyllä epäilinkin että kytkin sen täytyy olla kun meni ihan yhtäkkiä kun motarilta tultiin kaupan pihaan niin alkoi nykyttämään luistattaessa, ja hirveä meteli.
Eikös tuossa -94 mallissa pidä puottaa laatikko pois,ei taida olla enää luukkua niinkuin vanhassa kunnon laatikossa.. Onko kuinka iso työmaa ?? pystyykö vaihtamaan koti-oloissa siis ihan normi työkaluilla ja ilman nosturia ynnämuuta.. Elikkäs hylsysatsi ja hallitunkki + muita teknisiä vempaimia ja patentteja. Neuvoja kaivataan !! Olen kesälomareissulla nurmijärvellä ja kotiin ei ole kuin 850 km
Eppäilenhän mie vähän et siel olis se luukku.. Korjausaika arvioitu kytkinluettelon mukaan 3.9 h, eli melkein 4 tuntia !! Ammattimies vaihtaa sen kyllä tuosta luukun kautta ainakin tunnissa tai korkeintaan kahdessa jos on oikein tunari mutta ei ainakaan 4tuntia !!!
Osaisko joku sanoa varmaa tietoa.. Kävin tuossa kurkkaamassa alle niin ei siellä ainakaan näy kun se vauhtipyörän peltilevy.
Auttaisko tarkat tiedot eli vectra 1.8i -94 manuaali, laatikon mallista ei tietoa tai en ainakaan muista mutta, olisko se ollu f18 tai jtn...
Auttakee nyt miestä mäessä kun ei tämä lomakaan loputtomiin kestä...harmi
Osaisko joku sanoa varmaa tietoa.. Kävin tuossa kurkkaamassa alle niin ei siellä ainakaan näy kun se vauhtipyörän peltilevy.
Auttaisko tarkat tiedot eli vectra 1.8i -94 manuaali, laatikon mallista ei tietoa tai en ainakaan muista mutta, olisko se ollu f18 tai jtn...
Auttakee nyt miestä mäessä kun ei tämä lomakaan loputtomiin kestä...harmi
Niin varmaan vaihdoitkin luukusta mutta sellaiset luukulliset laatikot loppuivat vuonna -92 jonka jälkeen tehdyissä autoissa on otettava laatikko alas kokonaan...voi kun se oliski noin helppoa
Yksi asentaja kyllä sanoi että on noista laakereitakin mennyt jonkin verran, siellähän on 2 laakeria pää-akselilla ilmeisestikin?
Yksi asentaja kyllä sanoi että on noista laakereitakin mennyt jonkin verran, siellähän on 2 laakeria pää-akselilla ilmeisestikin?