elikkä tuon vakion viritystä, tämmöistä oon kuullut käytettävän pistetään prikkoja sen avattavan sydeemin alle missä se jousikin on. onko toimiva pantentti?
CIH öljypumpun viritystä
CIH öljypumpun viritystä
Elikkä tuos kävi ohraaset kun koitettiin laittaa tuo Diiselin ö-pumpunpohja Monzaa. Eihän se sinne menny
öljypohjanpatti tiellä eikä siihen viittis tehä lommoa
elikkä tuon vakion viritystä, tämmöistä oon kuullut käytettävän pistetään prikkoja sen avattavan sydeemin alle missä se jousikin on. onko toimiva pantentti?
still nun, Engländer Kriegsschiff es ist oben
- Ooppelijanne
- 'Senator'

- Viesti:
Juu, se prikkasysteemi nostaa vaan sitä ylipaineventtillin avautumispainetta.
Kummallisen mallinen ö-pohja jos ö-pomppu ottaa kiinni?
Ainakin täälä paikallisesta moottoriviilaamosta saa tilattua ainakin uudet rattaat, saattaa vähän auttaa kanssa.
Kummallisen mallinen ö-pohja jos ö-pomppu ottaa kiinni?
Ainakin täälä paikallisesta moottoriviilaamosta saa tilattua ainakin uudet rattaat, saattaa vähän auttaa kanssa.
Mutta mikäs se tuollainen on?Hae Opelilta se sarja mikä nostaa ne CIH-koneen ö-paineet, ei maksa edes hirveästi.
Calibra -92 C20XE Manta B -77 *24** Manta B *varaosina* Omega 2.4 *paalissa*
"Never drive faster than your guardian angel can fly"
- Ooppelijanne
- 'Senator'

- Viesti:
siis tuo on toi sarja? mitäs kaikkee se sitten pitää sisällään, kenties uudet rattaat?Realsanta kirjoitti:se maksoi joku 40e kun kysyin jossakin se täällä foorumilla on se numero
1606226 <-tuossa
Calibra -92 C20XE Manta B -77 *24** Manta B *varaosina* Omega 2.4 *paalissa*