MV6 kiertää vain 4500rpm (korjattu)
MV6 kiertää vain 4500rpm (korjattu)
Ostinpa -94: MV6:sen laatikkovikaisena, no nyt on laatikko vaihdettu ja koeajolla ihmettelin auton tehottomuutta ja rajoitin tuli vastaan jo 4500rpm.
Vika valo ei pala.
Käy siististi kaikilla pytyillä.
Onko kenelläkään ollut vastaavanlaista ongelmaa?
Huomenna käyn merkkiliikkeessä kysymässä, mutta kokemuksia otetaan vastaan..
EDIT: kampiakselin pyörintänopeusanturi oli sökö!
Vika valo ei pala.
Käy siististi kaikilla pytyillä.
Onko kenelläkään ollut vastaavanlaista ongelmaa?
Huomenna käyn merkkiliikkeessä kysymässä, mutta kokemuksia otetaan vastaan..
EDIT: kampiakselin pyörintänopeusanturi oli sökö!
Toimii se valo virrat kytkettäessä.
Kampitunnistimelta tuli vikakoodi, putsasin tunnistimen (oli jotain töhnää tunnistimesa) Ei auttanut.
Tänään pitää vielä yrittää etsiä sen liitin, näky menevän johonki tosi veemäiseen paikkaan, jos sen putsaaminen ei auta, niin uusi tunnistin ovh 85,-
EDIT: tuossa olikin se kalliimpi tunnistin (kanttinen liitin) OVH jotain 150
Kampitunnistimelta tuli vikakoodi, putsasin tunnistimen (oli jotain töhnää tunnistimesa) Ei auttanut.
Tänään pitää vielä yrittää etsiä sen liitin, näky menevän johonki tosi veemäiseen paikkaan, jos sen putsaaminen ei auta, niin uusi tunnistin ovh 85,-
EDIT: tuossa olikin se kalliimpi tunnistin (kanttinen liitin) OVH jotain 150
Joo, 99% varmuus että kampuran anturi menee uusix.
Itellä just viikko sitten vaihdettu, ja samat oli oireet.
Polttaako vikavaloa jos tökkäät käyntiin ja kierrätät paikallaan rajoitinta vastaan (about 4500rpm)? *omassakaan ei vikavalo palanut muutoin kuin kunnolla "hapettamalla" rajoitinta vasten*
Se ja on yx laji, mikä vaatis noin 30 senttiä pitkät nakkisormet, kun rupiaa yläpäästä liitintä irrottelemaan/liittämään...
luulenpa, että rupeaa tuon homman jälkeen löytymään löylyä toiseen malliin
E.T: koodiakin siis näkyy antavan....*joskus kun oppis vielä lukemaan*
Itellä just viikko sitten vaihdettu, ja samat oli oireet.
Polttaako vikavaloa jos tökkäät käyntiin ja kierrätät paikallaan rajoitinta vastaan (about 4500rpm)? *omassakaan ei vikavalo palanut muutoin kuin kunnolla "hapettamalla" rajoitinta vasten*
Se ja on yx laji, mikä vaatis noin 30 senttiä pitkät nakkisormet, kun rupiaa yläpäästä liitintä irrottelemaan/liittämään...
luulenpa, että rupeaa tuon homman jälkeen löytymään löylyä toiseen malliin
E.T: koodiakin siis näkyy antavan....*joskus kun oppis vielä lukemaan*
"Oli pimeä, pyysit savuketta - sanoit kai olevasi valokuvamalli. En muista nimeä, en muista osoitetta - sä olit minulle aivan liian kallis" - Gösta
- timok
- OCF Luisukunkku 2012

- Viesti:
niin ja toimiiko laatikko? olisin tarvinnutkin sitä.............Ajamy kirjoitti:Joo vihdoin viimein sain sen kampitunnistimen, olisi pitänyt heti tilata osatoimituksesta, kiitos sinne.
Vikavalo ei palanut missään vaiheessa.
Niin ja auto tuli kuntoon.
vain pöhlöt ajaa Opelilla ja Volvolla......
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
Joo laatikko toimii, paitsi että kylmänä vaihtaa vähän terävästi, mutta ei ruveta nussimaan pilkkuja....
Ois mulla kaks raato laatikkoa, mutta eivät varmaan paljoa auta?
Paras vaihto ehto on, että laitat manuaalin, onhan tuo automaatti onneton lähteen liikennevaloista
, toisaalta onhan sillä mukava kruisailla 
Ois mulla kaks raato laatikkoa, mutta eivät varmaan paljoa auta?
Paras vaihto ehto on, että laitat manuaalin, onhan tuo automaatti onneton lähteen liikennevaloista