Eli nyt on tullu mieleen että jos ostas Astra F:n farkku versiona.
Jos vectran hävittäs pois ja ostas astran..
Käyttäjä kokemuksia? Mitä hyvää/huonoa?
Kertoilkaa jotain kellä semmonen on tai on ollut.
No eipä multa ainakaan irtoo huonoja kokemuksia...
Ei oo ollu vikoja. Pieni kulutuksinen, Hyvä ajaa, hyvillä varusteilla ja tilava..
Samat viat kai näis on ku muissaki ikäluokan opeleissa
Saab 9-3 2.8t V6 Aero xwd
Omega B2 caravan
DTM Calibra.
Öljyä palaa siis autoissa, kuin myös kotona
muuten on ollu hyvä peli mutta ne venttiilivarrenkumit. Siitä selviää vaihtamalla .sen jäkeen ei mtään vikaa senkun ajaa vain.220000tkm ajettu peli
Hyvin menee mutta menkööt.
astra f 1,6i 16v 97 farmari.(vaihdettu pois)
Harjoittelevia lukihäiriöisiä. Kirjoitus virheet elkööt sumentako tekstin sisältöä.
Itse ostin maanantaina 1.7 Td farkku astran, ja ei ole vielä tullut ongelmia eteen, tai no akku oli huonossa hapessa joten ostatin autokauppiaalla uuden vartan patterin 12V 80Ah... Tietty on kai niit ns. tyyppivikoja mut ei onneksi vielä *koputttaa puuta, eli ohtalohkoaan*
Reilu vuosi ajoa alla ja ilman ongelmia. Säännöllisillä huolloilla selviää ongelmitta. Kulutusosat vaihtuu tarvittaessa. Kiva ajaa ja tehot riittää meidän perheelle(toistaiseksi). Bensaa kuluu kaasujalan mukaan, eli välillä liikaa. Ainoa mitä kaipaan on ristiselän säätö penkistä Pitkällä matkalla tuntuu ilkeelle.
Kyllä se mukava on. Ruoste tuossa meidän farkussa on vähän ongelmana lähinnä taka kaarissa. Suhteellisen pirteä tuo on vaikka automaatilla onkin varustettu.
Astra F Cabrio 1.8i 16v man. kesät, Corsa C 1.8 GSi talvet
Vectra B caravan 2.0i 16v man. vaimon kulkine.
Joku sanoi hyväksi ajaa mutta hieman olen erimieltä, jossain määrin kiikkerä kippo mutta ei siitä pahimmasta päästä. Perheen pakkaaminen farkkuun on jo melkoinen saavutus, mielestäni ehkä puolinumero liian pieni perheautoksi. Vaunut ja turvakaukalon kun autoon nostaa niin tilaa jää sopivasti kahdelle aikuiselle, repsikan etupenkin kun joutuu vetämään ihan eteen. Mamma mahtuu sitten muksun kanssa taakse. Mutta siitä olen yhtä mieltä että melko pieni ruokainen, 1,6 ainakin. Osatkaan eivät ole siitä kalleimasta päästä. Mielestäni hyvä ostos.
Eikös ne vaunut laiteta peräkonttiin?
Teiän täytyy olla sitte tosi isoja immeisiä kun minä oon 184cm ja mahun istumaan penkin takana vaikka se ois mulle säädetty..
Eikä mulla ainakaan kallistele kurvissa vaik lujaa ajaski
Saab 9-3 2.8t V6 Aero xwd
Omega B2 caravan
DTM Calibra.
Öljyä palaa siis autoissa, kuin myös kotona
[quote="El_Ucca"]Joku sanoi hyväksi ajaa mutta hieman olen erimieltä, jossain määrin kiikkerä kippo mutta ei siitä pahimmasta päästä. quote]
Samaa mieltä,meillä farmari f-astra ja kyllä harmittaa etten laittanut bilsteinien kaveriksi jäykempiä jousia.Erilaisia antureita on joutunut uusimaan(lambda,kampiakselin asentotunnistin)ja kalleimpana kansiremontti.Muuten ihan mukava auto...
2 vuotta ja 50000tkm yhteistä taivalta ja ikinä ei oo pettäny. Koko tämän ajan on vesipumppu pitäny sellaista ääntä et kohta sanoo sopimuksen irti. Kukkaa on hieman ollu takakontissa kuten yleensä pystyperäisissä autoissa on tapana ollakkin. Koneesta sen verran et jos ei halua nussia venttiilivarren kumien kans ja haluaa luotettavan version nii elä osta 16v ekotykkiä.
Ekotykki on muutenkin johtanut opelin maineen kyseenalaiseksi...
ruosteviat tankin täyttöaukon ympärillä, ovien alareunat, jousituksen ylätuet, takaluukun reuna siinä missä muovi. Etu ovissa halkeaa se ikkunakaaren alakiinnitys, lukon yläpuolella. Listaa vois jatkaa... ja jatkaa.... Kaikki tietysti yksilöitä ---> etsi ajan kanssa hyvä!
Venttiilinvarren kumit, anturivikoja.