A Vectra 20xe tulpat, tulpanjohdot jne.
A Vectra 20xe tulpat, tulpanjohdot jne.
Niin ajattelin ostaa uudet tulpat, tulpanjohdot ja virranjakajan kannen. Eli minkä merkkisiä hiluja kannattaa hommata? Ja jos joku tietäis sanoa jonkun näköisiä hintoja noille tavaroille?
Orggistulpanjohdot BERU:n valmistetta ja osatoimituksesta ~200€.
Motonetista Boschin narut muistaakseni 88€ ja pelaa ihan yhtä hyvin(itse päädyin näihin).
Boschilaiset ei tosin tiivistä tulpan monttua siitä yläpäästä niin hyvin,mutta siihen voi tarvittaessa tehdä oman patentin.
Jakajan kannen merkkiä en enää muista,minkä osatoimituksesta ostin,saksalainen merkki kuitenkin ja kuulemma ihan hyväksi todettu.
Tarkkaa hintaa en enää muista,mutta olisikohan ollut jotain 30-40€,tosin pyörijän taisin samalla ostaa.
Boschilainen kansi maksaa ~120€,joten ei paljoa kannata tilata...
Tulppina itse aina käyttänyt boschin kynttilöitä...
Motonetista Boschin narut muistaakseni 88€ ja pelaa ihan yhtä hyvin(itse päädyin näihin).
Boschilaiset ei tosin tiivistä tulpan monttua siitä yläpäästä niin hyvin,mutta siihen voi tarvittaessa tehdä oman patentin.
Jakajan kannen merkkiä en enää muista,minkä osatoimituksesta ostin,saksalainen merkki kuitenkin ja kuulemma ihan hyväksi todettu.
Tarkkaa hintaa en enää muista,mutta olisikohan ollut jotain 30-40€,tosin pyörijän taisin samalla ostaa.
Boschilainen kansi maksaa ~120€,joten ei paljoa kannata tilata...
Tulppina itse aina käyttänyt boschin kynttilöitä...