Kukas myy, saksasta löysin jo sellaisia myytävänä eli ns.yleismallisia joita pysty lisäämään/poistamaan periaatteessa koko tolppa paikallaan ilman purkamisia...
Kuka myy pohjaanlyöntikumeja???
Kuka myy pohjaanlyöntikumeja???
Heh, elikkäs tarvis ostaa Kadettiin uudet pohjaanlyntikumet kun ei toimi noilla vakioilla kun keulaa madallettu reilusti, n.70-80mm (Kiitos JOPE
) ja ei kehtaa noita vakioita enää lyhentää ku olen jo niistä pikkusiivun aikanaan poistanut ja nyt keula makaa noiden kumien varassa aika herkästi..
Kukas myy, saksasta löysin jo sellaisia myytävänä eli ns.yleismallisia joita pysty lisäämään/poistamaan periaatteessa koko tolppa paikallaan ilman purkamisia...
[*] www.alustasarja.fi [*]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
NiimpäJope kirjoitti:Et voi ainakaan väittää ettenkö olisi varoittanut
Oli enemmän kierroksia noissa Weitecin jousissa entä noissa mun Vmaxxin jousissa, ja saman mittaiset oli vierekkäin mutta weitecit pehmeämmät eli toivon mukaan ajettavuus paranee siinä suhteessa kunhan nyt jostaki sais nuo pohjaanlyöntikumet ettei tarvi alkaa jääkiekosta veistään. (C-Kadettiin joskus matalalla alustalla joutunu veistään ku ei valmiita saanu
[*] www.fabix.fi [*][/b]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
Juu nyt on "mollukoita" ostettu iskareihin, eikä ollu helpoo jopi ku ei myyjä sitten kertakaikkiaan ymmärtäny että mitä tässä ollaan ettimässä...Kyseli auton merkin/mallin jne...monta kertaa tyrkytti vakiokumeja tai isompia, onneksi toinen myyjä kuuli murheen ja tiesi mitä olin hakemassa mutta kivenalla tuntu tarpeelliset osat olevan, lähtiä kohta asentamaan jos jaksaa...Enochian kirjoitti:Kai noita nyt sieltä saa mistä iskareitakin? Siis autotarvikeliikkeistä...
Ja mitä ostin on jotaki uretaanipuslia ettei noita taida kovin ilmeisesti olla valmiina sarjoina paitsi mitä saksasta löysin..
[*] www.fabix.fi [*][/b]
[*] www.fabix.fi [*][/b]