opel omega a 3000 24v mittariston nopeus neula kyssäri.
opel omega a 3000 24v mittariston nopeus neula kyssäri.
niin eli missä kohalla teillä on toi nopeusviisari 3.0 24v omegoissa???
kun mulla se on alle sen 20 nopeuden eli kuuluisko sen pysähtyä siihen 20
kun se on eka nopeus vai kuuluuko sen mennä niinku mulla alle sen 20??
kun mulla se on alle sen 20 nopeuden eli kuuluisko sen pysähtyä siihen 20
kun se on eka nopeus vai kuuluuko sen mennä niinku mulla alle sen 20??
OPEL OMEGA 3000 24V
hmm mitäköhän tolle mun viisarille on sitten mahtanu käydä????
milläs sen saa pyöräytettyä takas siihen 20 kymppiin?? kun toi trippiimittarin nollaus nappi ottaa kiinni kun sitä yrittäis pyöräyttää ääriasentoon??? et sais sen sit jäämää siihen 20 kohille?
sillein tein kiekkamittarille ja se toimii ihan hyvin ja pysähtyy nollaan
milläs sen saa pyöräytettyä takas siihen 20 kymppiin?? kun toi trippiimittarin nollaus nappi ottaa kiinni kun sitä yrittäis pyöräyttää ääriasentoon??? et sais sen sit jäämää siihen 20 kohille?
sillein tein kiekkamittarille ja se toimii ihan hyvin ja pysähtyy nollaan
OPEL OMEGA 3000 24V
Lähet ajelee ilman mittariston lasia tienvarren nopeusnäyttötauluun ja kun taulu näyttää vaikka satasta tökkäät sen neulan sit satasee...
Jos ja kun tuo neulan vauhdissa paikalleen sohiminen ei onnistu,nii kattoo mittarivirheen esim. oikea nopeus sata - mittari näyttää 120 ,niin pysähdyksissä voi mittarin pitää sormilla paikallaan 120.
Sieltä mittarin takaa irrottaa sen mustanosan tai peitelevyn,et yltää sormilla siihen pyöreeseen kiekkoon,pitää sit 120 - irrottaa neulan ja siirtää sataseen
Tai jotain tonnepäin,eli viimestään arpomalla se onnistuu... noin tein 2.0 ompun mittarille ku näytti ihan liikaa.
Jos ja kun tuo neulan vauhdissa paikalleen sohiminen ei onnistu,nii kattoo mittarivirheen esim. oikea nopeus sata - mittari näyttää 120 ,niin pysähdyksissä voi mittarin pitää sormilla paikallaan 120.
Sieltä mittarin takaa irrottaa sen mustanosan tai peitelevyn,et yltää sormilla siihen pyöreeseen kiekkoon,pitää sit 120 - irrottaa neulan ja siirtää sataseen
Tai jotain tonnepäin,eli viimestään arpomalla se onnistuu... noin tein 2.0 ompun mittarille ku näytti ihan liikaa.
Omega A, Passat 3C5 1.9TDI, Corolla KE70, Sitikka C2, 307SW 1.6hdi
- R.Lehtinen
- 'Diplomat'

Käy se tietysti noinkin...JV kirjoitti:voimalla siitä selvittiin![]()
![]()
Jos silti heittää kohtuuttomasti se nopeusmittari,nii sit pääset taas arpomaan uutta neulan paikkaa
Teitkö niistä pohjista muuten muita versioita kun nuo sammakot?
Itelä jäi vaiheesee koko mittaristo... josko sit joskus
Omega A, Passat 3C5 1.9TDI, Corolla KE70, Sitikka C2, 307SW 1.6hdi