Eli tässä ei kyselläkkään irroitusohjeita Tässä on ohjeet mittariston/muoviosien irroitukseen Kovan kysynnän vuoksi!!!1 OHJE
Toivon palautetta aikaansaannoksestani
MAX kirjoitti:Hienot ohjeet, mikäli sinulle sopii voi Jarno siirtää tämän vinkit ja vihjeet osioon linkkinä ?
T: Max / OCF
Sopii aivan mainiosti, mukava olla avuksi kanssatovereille
Tosiaan, teen tuon keskikonsoli osuuden kun vaan kerkiän!! Ja muutakin mitä ite teen jatkossa
Itse kun otin sen valokatkasian pois, niin ei tarvinnu sitä pyöreää osaa irrottaa ,vaan varovasti pienellä ruuvarilla kun väänsi niin lähti irti se koko häristin missä on sumarien- ja takasumuvalon katkasiat ja mittarivalojen säätönamikka. Samassa häristimessä on taustapuolella niiden katkasioiden taustavalon lamppu.
Hiukan ohi aiheesta, mut mahtaakohan kukaan tietää et mihin tarkoitukseen se irrallinen liitin on joka näkyy noissa kuvissakin ja jota ei TeBa:kaan tienny??? miettiny sitä monesti itsekki?
leevi kirjoitti:Hiukan ohi aiheesta, mut mahtaakohan kukaan tietää et mihin tarkoitukseen se irrallinen liitin on joka näkyy noissa kuvissakin ja jota ei TeBa:kaan tienny??? miettiny sitä monesti itsekki?
Liittynee napillisiin lasinpyyhkijöiden viikseen? Ajotietokonetta varten nääs.
TeBa, makeat ohjeet. Meinaatko tehdä jotkut sivustot ohjeiden jakelua varten? Mitäs varten siellä autossa oli hiirtä sun muuta? Kiinnostunut...
Edit: niin ohjeet olivat kirjoitettu kuvasarjan päälle ei kyseisen kuvan alle. Näin käyttäjä joutuu ehkä hieman selaamaan edes takaisin, jos ei heti ymmärrä (kuten minä) mistä kuvasta on kyse.
leevi kirjoitti:no itelläni on ajotietokone ja siitä huolimatta toi liitin on irrallisena..... olisko mahdollista et liittyy vakkariin??? sitä nimittäin ei ole
Taitaapi liittyä vakionopeussäätimeen, kuten itse sanoit. Tuossa kuvassa näkyy juuri tuo irrallinen liitin , johon myös virtalukon kohdalla olevan liittimen pitäisi sopia.
Sen verran on jo päässyt aikaa kulumaan kun omastani mittarin irroitin, että en ihan tarkalleen liittimen paikkaa muistanut. Onneksi tallista sattui löytymään irrallaan oleva säätimellä varustettu viiksi.