Mistä keskikyynärnoja G-astra Bertoneen?
Mistä keskikyynärnoja G-astra Bertoneen?
Elikkäs mistäs porukka on nojansa hankkinut? Ois ehkä tarvetta jos tuota autoa ei saa kaupaksi...
530DAT M-sport -05
- caravan-coupe
- 'Diplomat'

Paljonko on 'aika edullisesti'?caravan-coupe kirjoitti:Jos "bertonessa" on sama kuin tavis-astroissa, niin ooppelilta saa Irmscherin nojaa aika edullisesti joka on hieno ja sopiva.
Itse hommasin tuommosen tässä kesällä.
VWSharan 2.0TDI, Vectra C 1.9CDTI exiä kymmenkunta ooppelia ja muutama kansanauto.
- caravan-coupe
- 'Diplomat'

Prkl, paikallisessa Opeli-liikkeessä julkesivat pyytää tuollaisesta irmscher kyynärnojasta 170e!!! Ja sitten jopa alennusta lupasivat 2kymppiä...caravan-coupe kirjoitti:Tuo on aika lähellä. 70€ taisin tuosta maksaa.Olbe kirjoitti:oliskohan ollu 100€ ja siitä miinus 20% alennusseteli
Onneks en ostanut, pitää kysellä muualtakin
Opel. Frisches denken für bessere autos!
Mitenkäs tuon Irmscherin nojan kiinnitys, tuleeko pulteilla kiinni vai jollain tarroilla?caravan-coupe kirjoitti:Jos "bertonessa" on sama kuin tavis-astroissa, niin ooppelilta saa Irmscherin nojaa aika edullisesti joka on hieno ja sopiva.
Opel. Frisches denken für bessere autos!
- caravan-coupe
- 'Diplomat'

Ruuveilla.Top-1 kirjoitti:Mitenkäs tuon Irmscherin nojan kiinnitys, tuleeko pulteilla kiinni vai jollain tarroilla?caravan-coupe kirjoitti:Jos "bertonessa" on sama kuin tavis-astroissa, niin ooppelilta saa Irmscherin nojaa aika edullisesti joka on hieno ja sopiva.