A Vectran (-94) jarrut on tosi ! tehottomat, palaset, kengät ja rummut on suht tuoreet ja jarrulevytkin näyttäisi olevan melko hyvässä kunnossa.
Ilmaa ei pitäisi olla ja sylkyt toimii. Kuitenkin jarruttaminen vaikkapa alamäessä ja 4 ihmistä kyydissä on melko jännittävä kokemus. Samoin
jos vauhtia on tarpeeksi ~ + 120 km/h niin hohhoh...poljin pohjassa ja
hiiiiiidddaaaaasstuuuuuu...kohan tää ollenkaan.. Niin ja poljin tosiaan menee
pohjaan asti ilman renkaiden lukkiutumista. Kaupunkivauhdilla jarrut tosin saa lukkoon liiankin herkästi. Mitä mä teeeeen !!?
Vectran jarrut
Itellä oli eräässä toisessa merkissä vähän samanlainen ongelma ja sillon oli jarrupääsylinterissä vikaa, mut jos se toimii sulla niin...? Oli mukavaa ajella marras-joulukuussa kuukauden verran niin että poljin menee pohjaan ja aina sai pelätä et pysähtyykö valoihin tai jonkun muun auton perään.. 
Corsa OPC -09
No kyllä se mun mielestä toimii, paitti että mä en tiä onko normaalia jos tyhjäkäynnillä painaa jarrupolkimen pohjaan ja kierrokset laskee...vuotasko se sylkky sillon ?djtonzah kirjoitti:Itellä oli eräässä toisessa merkissä vähän samanlainen ongelma ja sillon oli jarrupääsylinterissä vikaa, mut jos se toimii sulla niin...?