Vectra A 91 takaoven pahvin irroitus

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
sippo
'Kadett'
'Kadett'

Vectra A 91 takaoven pahvin irroitus

Viesti Kirjoittaja sippo »

Eli siis tarkoituksena olisi päästä kurkkimaan vänkärinpuolen takaoven keskuslukituksen moottorin kuntoa, liitäntöjä yms.
Mutta esteeksi muodostui sen ovipahvin irroittaminen, aikana ähellettyäni löysin kaikki 3(?) ruuvia sekä sain reunat nyhdettyä irti.
Nyt siis jäljellä tuo ikkunan veivi, en prkle keksi miten se lähtee irti.
Joten apuja kiitos.

Tästä on vanhoja viestejä mutta nopeasti selaamalla en löytänyt kun tuo searchikin on pois käytöstä niin..
J.P.H
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja J.P.H »

Eli siis ikkunaveivin irroitus... Siis veivi on sokalla kiinni ja irroitus onnistuu suht helposti tasapäisellä ruuvarilla ja helpottaa jos pää on vielä vähän mutkalla eli joku muutaman kerran vääntimenä käytetty meisseli... :) tai sitten toinen keino on joku kankaan pala jonka ujuttaa verhoilun ja veivin väliin nii se "tarraisi" sokkaan kiinni ja sen kun veitäisisi pois...(kaverilta kuullu jälkimmäisen) eiköhän pitäisi onnistua. :D
sippo
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja sippo »

Selvä, kiitoksia tästä :)
vetukka
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja vetukka »

Ite oon tehny hitsauslangasta semmosen koukun jolla oon sen sokan vetäny pois. Vähä ku meisselillä tekee rakoa siihen ovipahvin ja veivin väliin ni näkee miten päin se sokka siel on.
-AM-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -AM- »

vetukka kirjoitti:Ite oon tehny hitsauslangasta semmosen koukun jolla oon sen sokan vetäny pois. Vähä ku meisselillä tekee rakoa siihen ovipahvin ja veivin väliin ni näkee miten päin se sokka siel on.
Täysin samalla lailla tehtiin kaverin kanssa kun purettiin veccua maalausta varten.
Vastaa Viestiin